Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. zamówień publicznych i umów
Zarząd Inwestycji Miejskich
Wrocław, dolnośląskie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Zarząd Inwestycji Miejskich
ogłasza nabór na wolne urzędnicze
„Stanowisko ds. zamówień publicznych i umów”
Uwaga! Zmiana terminu składania aplikacji do dnia 30 listopada 2021 r. do godziny 15:30.
Kandydatem na wolne urzędnicze stanowisko może być osoba, która:
- posiada obywatelstwo polskie lub
- posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe w obszarze nauk humanistycznych lub społecznych, profil (specjalność): ekonomia, prawo lub administracja;
- co najmniej 3 lata pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub administracji samorządowej oraz co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w opracowaniu dokumentów w zamówieniach publicznych i zawieraniu umów, w szczególności umów o roboty budowlane.
Wymagania dodatkowe:
- w zakresie umiejętności zawodowych:
- praktyczna znajomość przepisów prawa cywilnego, ze szczególnym uwzględnieniem umów o roboty budowlane, ustawy – Prawo zamówień publicznych i ustawy o finansach publicznych,
- praktyczna znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu biurowego MS Office.
- w zakresie predyspozycji osobowościowych:
- odpowiedzialność,
- samodzielność,
- rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
- zdolność nadawania priorytetu sprawom ważnym,
- zdolność analitycznego myślenia.
Zakres podstawowych zadań i obowiązków służbowych:
- weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym m.in.: sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- przygotowywanie, na podstawie wniosków komórek organizacyjnych, projektów specyfikacji warunków zamówienia publicznego wraz z załącznikami oraz uzyskiwanie akceptacji Dyrektora w tym zakresie;
- przekazywanie wykonawcom specyfikacji warunków zamówienia, zaproszeń do składania ofert, wyjaśnień i innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania;
- przygotowywanie wniosków do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych;
- prowadzenie spraw związanych z prowadzonymi postępowaniami, w tym prowadzenie korespondencji;
- udział w pracach Komisji przetargowej zgodnie z Regulaminem pracy komisji przetargowej wraz z dokumentowaniem postępowań (m.in. prowadzenie protokołu postępowania i innych niezbędnych dokumentów);
- przygotowanie umów do podpisu przez Dyrektora i wykonawców oraz sprawdzenie umów wraz z załącznikami pod względem ich zgodności ze wzorem i ofertą, przygotowywanie aneksów do umów, przekazywanie zawartych umów i aneksów komórkom organizacyjnym Zarządu i wykonawcom;
- przygotowywanie dokumentów obowiązkowych wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych (m.in. planu zamówień publicznych, ogłoszeń, rocznych sprawozdań o udzielonych przez Zarząd Inwestycji Miejskich zamówieniach publicznych);
- prowadzenie ewidencji i rejestru zamówień publicznych i zawartych umów;
- opiniowanie projektów umów lub umów zawartych z podwykonawcami dla potrzeb ich akceptacji przez Dyrektora;
- archiwizacja prowadzonej dokumentacji;
- wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Zarządu Inwestycji Miejskich (dostępnym na stronie www.bip.zim.wroc.pl/podstawy_dzialalnosci.html);
- wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych;
- zastępowanie pracowników Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania zgodnie z podpisanym wnioskiem urlopowym.
Informacje o warunkach pracy:
Pracownik będzie wykonywał pracę biurową przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w siedzibie pracodawcy.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
- kopie świadectw pracy potwierdzających okresy zatrudnienia zawarte w CV;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymagane wykształcenie i kwalifikacje;
- kwestionariusz osobowy (wzór: http://www.zim.wroc.pl/files/kwestionariusz.pdf – plik do pobrania);
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (wzór: http://www.zim.wroc.pl/files/karalnosc.pdf – plik do pobrania);
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
- kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę, pełny etat;
- narzędzia niezbędne do pracy: komputer, telefon;
- przyjazną atmosferę pracy;
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
- szansę na udział w realizacji najciekawszych wrocławskich inwestycji;
- benefity socjalne m.in. dofinansowanie do wypoczynku, świadczenia okolicznościowe.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zarządu Inwestycji Miejskich we Wrocławiu, przy ul. Januszowickiej 15a (w kancelarii na parterze), pocztą elektroniczną na adres [email protected] lub pocztą tradycyjną na adres Zarządu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne urzędnicze „Stanowisko ds. zamówień publicznych i umów” w terminie do dnia 30 listopada 2021 r. do godziny 15:30.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ZIM oraz stronie internetowej ZIM (www.zim.wroc.pl) i na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu.
Na rozmowę kwalifikacyjną będą telefonicznie zapraszani kandydaci, którzy:
- spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze (w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia),
- złożyli najciekawsze oferty.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.
Ogłoszenie archiwalne