Oferta pracy

Specjalista ds. Zamówień Publicznych

LSJ HR GROUP O firmie

  • Stargard, zachodniopomorskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

LSJ HR Group jest agencją rekrutacyjną (nr 4440), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego Klienta, organizacji specjalizującej się w pozyskiwaniu funduszy dla przedsiębiorców, poszukujemy osoby na samodzielne stanowisko operacyjne.

Specjalista ds. Zamówień PublicznychNumer ref.: Miejsce pracy: Szczecin

Zakres obowiązków:

  • Opracowywanie dokumentacji przetargowych i konkursowych w ramach projektów realizowanych przez Spółkę,
  • Prowadzenie procesów związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
  • Przygotowywanie opinii, wytycznych oraz wiążących interpretacji dla Spółki oraz współpracujących instytucji i kontrahentów Spółki,
  • Przygotowywanie umów i innych dokumentów związanych z realizowanymi projektami, w tym dotyczących produktów finansowych,
  • Przygotowywanie regulaminów i procedur wewnętrznych Spółki, tworzenie instrukcji związanych z działalnością organizacji,
  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa oraz inicjowanie działań zmierzających do dostosowania działalności firmy oraz wdrażanych projektów do zmian w otoczeniu prawnym,
  • Współpraca z instytucjami zaangażowanymi we wdrażanie produktów finansowych (m.in. Urzędem Marszałkowskim Województwa Zachodniopomorskiego, Bankiem Gospodarstwa Krajowego, pośrednikami finansowymi), Ministerstwem Rozwoju, Komisją Europejską.)

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze, administracyjne lub pokrewne),
  • Min. 12-miesięczne doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji przetargowych i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
  • Znajomość zasad funkcjonowania instytucji krajowych odpowiedzialnych za wykorzystywanie funduszy strukturalnych oraz instytucji unijnych,
  • Znajomość podstawowych zasad funkcjonowania administracji samorządowej,
  • Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego Excel),
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie,
  • Umiejętność pracy w zespole i odpowiedzialność,
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Stabilna umowa i możliwość związania się z organizacją na długi czas
  • Jasno wytyczona ścieżka rozwoju
  • Realne możliwości kreowania i realizacji własnych projektów/ pomysłów
  • Atrakcyjne rynkowo wynagrodzenie
  • Premie uznaniowe
  • Wsparcie zespołu podczas całego okresu wdrożeniowego
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez LSJ HR Group Ireneusz Sozański i LSJ HR Group Sp. z o.o. Sp. k. w celu przeprowadzenia rekrutacji, na które aplikuję. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U.2016 poz. 922) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

LSJ HR Group
Szczecin, celna 1 
nr lic. 4440

Ogłoszenie archiwalne