Vector Synergy Sp. z o.o.

Specjalista ds. zaopatrzenia i administracji zasobami

Vector Synergy Sp. z o.o.O firmie

Vector Synergy Sp. z o.o.

Marcelińska 90

Poznań

top

Vector Synergy świadczy usługi outsourcingu wysoko wykwalifikowanych specjalistów na potrzeby międzynarodowych projektów dla prestiżowych organizacji rządowych w Europie i na całym świecie. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy ambitnego oraz zmotywowanego Specjalisty ds. zaopatrzenia i administracji zasobami aby dołączył do naszego zespołu.


Specjalista ds. zaopatrzenia i administracji zasobami
Lokalizacja: Poznań

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Przygotowywanie sprzętu IT dla nowych pracowników, oraz bieżącą analizę zasobów sprzętu IT w firmie;
  • Realizację zakupów wg wniosków poszczególnych działów, w tym wyszukiwanie ofert najkorzystniejszych w ramach przyjętych kryteriów;
  • Kontakt z dostawcami celem bieżącego monitorowania stanu spodziewanych dostaw, składanie reklamacji;
  • Ewidencjonowanie sprzętu oraz jego drobne naprawy;
  • Zamawianie i koordynację przesyłek kurierskich;
  • Rezerwacja biletów lotniczych oraz pomoc w organizacji podróży dla pracowników firmy;
  • Kontrolowanie i raportowanie zużycia outsourcingowanych usług (wydruki, transport, wsparcie IT) na podstawie danych dostarczanych przez ich dostawców;
  • Nadzór nad realizacją umów najmu (biura, mieszkania służbowe, parkingi), w tym kontakt z wynajmującymi;
  • Zarządzanie małą flotą samochodową;
  • Pozyskiwanie i porównanie ofert ubezpieczeń komunikacyjnych OC, NNW i AC;
  • Terminowy spływ, archiwizację i kompletność dokumentów (faktury, umowy, polisy) powiązanych z realizacją ww. zadań.

Nasze oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (niezbędne w codziennej pracy);
  • Czynne prawo jazdy kat. B (niezbędne w codziennej pracy);
  • Dobra znajomość MS Office: Word, Excel, Power Point;
  • Umiejętności sprawnego wyszukiwania informacji w Internecie oraz obsługi stron internetowych i portali zakupowych;
  • Umiejętność pracy w zespole, wysokie kompetencje interpersonalne, komunikatywność;
  • Doskonałe umiejętności negocjacyjne;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Kreatywność i zaangażowanie w wykonywane zadania;
  • Nastawienie na systemowe rozwiązywanie problemów;
  • Zainteresowanie komputerami i/lub motoryzacją;
  • Chęć do nauki nowych zagadnień;
  • Zdolności analityczne;
  • Wykształcenie wyższe (lub w trakcie zdobywania);
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (administracja, zaopatrzenie wew., office manager, obsługa klienta) będzie dużym atutem.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat;
  • Bogaty pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport, dodatkowe zajęcia sportowe, cotygodniowy lunch, masaż, budżet szkoleniowy;
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego.
 
 

Vector Synergy świadczy usługi outsourcingu wysoko wykwalifikowanych specjalistów na potrzeby międzynarodowych projektów dla prestiżowych organizacji rządowych w Europie i na całym świecie. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy ambitnego oraz zmotywowanego Specjalisty ds. zaopatrzenia i administracji zasobami aby dołączył do naszego zespołu.


Specjalista ds. zaopatrzenia i administracji zasobami
Lokalizacja: Poznań

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Przygotowywanie sprzętu IT dla nowych pracowników, oraz bieżącą analizę zasobów sprzętu IT w firmie;
  • Realizację zakupów wg wniosków poszczególnych działów, w tym wyszukiwanie ofert najkorzystniejszych w ramach przyjętych kryteriów;
  • Kontakt z dostawcami celem bieżącego monitorowania stanu spodziewanych dostaw, składanie reklamacji;
  • Ewidencjonowanie sprzętu oraz jego drobne naprawy;
  • Zamawianie i koordynację przesyłek kurierskich;
  • Rezerwacja biletów lotniczych oraz pomoc w organizacji podróży dla pracowników firmy;
  • Kontrolowanie i raportowanie zużycia outsourcingowanych usług (wydruki, transport, wsparcie IT) na podstawie danych dostarczanych przez ich dostawców;
  • Nadzór nad realizacją umów najmu (biura, mieszkania służbowe, parkingi), w tym kontakt z wynajmującymi;
  • Zarządzanie małą flotą samochodową;
  • Pozyskiwanie i porównanie ofert ubezpieczeń komunikacyjnych OC, NNW i AC;
  • Terminowy spływ, archiwizację i kompletność dokumentów (faktury, umowy, polisy) powiązanych z realizacją ww. zadań.

Nasze oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (niezbędne w codziennej pracy);
  • Czynne prawo jazdy kat. B (niezbędne w codziennej pracy);
  • Dobra znajomość MS Office: Word, Excel, Power Point;
  • Umiejętności sprawnego wyszukiwania informacji w Internecie oraz obsługi stron internetowych i portali zakupowych;
  • Umiejętność pracy w zespole, wysokie kompetencje interpersonalne, komunikatywność;
  • Doskonałe umiejętności negocjacyjne;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Kreatywność i zaangażowanie w wykonywane zadania;
  • Nastawienie na systemowe rozwiązywanie problemów;
  • Zainteresowanie komputerami i/lub motoryzacją;
  • Chęć do nauki nowych zagadnień;
  • Zdolności analityczne;
  • Wykształcenie wyższe (lub w trakcie zdobywania);
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (administracja, zaopatrzenie wew., office manager, obsługa klienta) będzie dużym atutem.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat;
  • Bogaty pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport, dodatkowe zajęcia sportowe, cotygodniowy lunch, masaż, budżet szkoleniowy;
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego.
 
 

Ogłoszenie archiwalne