Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ALMES POLAND SP. Z O.O. z siedzibą we Wrocławiu 53-022 ,  przy ul. Wawrzyniaka 6 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Specjalista ds. Zaopatrzenia i Obsługi Klienta

ALMES POLAND sp. z o.o.O firmie

  • Świdnica, dolnośląskie

  • Ważna jeszcze 16 dni
    do: 31 lip 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

ALMES POLAND sp. z o.o.

Wiedza na temat silników elektrycznych i znajomość branży mechanicznej i elektronicznej sprawiają, że ALMES jest idealnym partnerem dla głównych liderów w przemyśle oraz dla małych i średnich firm specjalistycznych.

ALMES wspiera swoich klientów w zakresie projektowania, prototypów, dostawy silników elektrycznych i wentylatorów, które mają zastosowanie w różnych gałęziach przemysłu.

Naszym atutem jest wsparcie, które oferujemy klientom w czasie wdrożenia. Dzięki głębokiej wiedzy technicznej, ale przede wszystkim dzięki doświadczeniu zdobytym w różnych sektorach ( wentylacji i przepływu energii), jesteśmy w stanie zaspokoić potrzeby naszych klientów

Specjalista ds. Zaopatrzenia i Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Świdnica

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Koordynowanie operacji sprzedażowych, wsparcie techniczne dla klienta.
  • Bezpośrednia współpraca z klientem w zakresie organizacji dostaw, przetwarzania zamówień i prognozowania zapotrzebowania.
  • Wspieranie obszaru sprzedaży poprzez stały kontakt z klientem.
  • monitorowanie problemów związanych z zamówieniami.
  • Współpraca z działem planowania w celu zapewnienia terminowej realizacji zamówień.
  • Rozwijanie bazy danych.
  • Kontakt z dostawcami w zakresie nowych ofert.
  • Wsparcie w opracowywaniu i wdrażaniu planów działań marketingowych i badań nowych produktów.
  • Wsparcie zespołu podczas audytów i wizyt klienta.
  • Regularne raportowanie do Zarządu

NASZE OCZEKIWANIA

  • Co najmniej 2-3 lata doświadczenia w obsłudze klienta w firmie produkcyjnej.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego ( w mowie i piśmie)
  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office ( w szczególności MS Excel i Power Point ).
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
  • Samodzielność.
  • Zorientowanie na klienta i wyniki.
  • Znajomość systemu MS Navision będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY

  • Umowę o pracę.
  • Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w międzynarodowej firmie.
  • Przyjazną atmosferę pracy


Wiedza na temat silników elektrycznych i znajomość branży mechanicznej i elektronicznej sprawiają, że ALMES jest idealnym partnerem dla głównych liderów w przemyśle oraz dla małych i średnich firm specjalistycznych.

ALMES wspiera swoich klientów w zakresie projektowania, prototypów, dostawy silników elektrycznych i wentylatorów, które mają zastosowanie w różnych gałęziach przemysłu.

Naszym atutem jest wsparcie, które oferujemy klientom w czasie wdrożenia. Dzięki głębokiej wiedzy technicznej, ale przede wszystkim dzięki doświadczeniu zdobytym w różnych sektorach ( wentylacji i przepływu energii), jesteśmy w stanie zaspokoić potrzeby naszych klientów

Specjalista ds. Zaopatrzenia i Obsługi Klienta

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Koordynowanie operacji sprzedażowych, wsparcie techniczne dla klienta.
  • Bezpośrednia współpraca z klientem w zakresie organizacji dostaw, przetwarzania zamówień i prognozowania zapotrzebowania.
  • Wspieranie obszaru sprzedaży poprzez stały kontakt z klientem.
  • monitorowanie problemów związanych z zamówieniami.
  • Współpraca z działem planowania w celu zapewnienia terminowej realizacji zamówień.
  • Rozwijanie bazy danych.
  • Kontakt z dostawcami w zakresie nowych ofert.
  • Wsparcie w opracowywaniu i wdrażaniu planów działań marketingowych i badań nowych produktów.
  • Wsparcie zespołu podczas audytów i wizyt klienta.
  • Regularne raportowanie do Zarządu

NASZE OCZEKIWANIA

  • Co najmniej 2-3 lata doświadczenia w obsłudze klienta w firmie produkcyjnej.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego ( w mowie i piśmie)
  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office ( w szczególności MS Excel i Power Point ).
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
  • Samodzielność.
  • Zorientowanie na klienta i wyniki.
  • Znajomość systemu MS Navision będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY

  • Umowę o pracę.
  • Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w międzynarodowej firmie.
  • Przyjazną atmosferę pracy

Ogłoszenie archiwalne