Oferta pracy

Kompania Piwowarska

Specjalista ds. zarządzania flotą

Kompania PiwowarskaO firmie

  • Poznań, wielkopolskie

  • Ważna jeszcze 14 dni
    do: 01 maj 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
top

Kompania Piwowarska S.A. poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:

Specjalista ds. zarządzania flotą

Miejsce pracy: Poznań

 

Jeżeli zależy Ci aby w swojej codziennej pracy odpowiadać za:

  • koordynowanie procesu likwidacji szkód komunikacyjnych
  • kompletowanie dokumentacji  niezbędnej  do prawidłowego przebiegu procesu likwidacji szkód
  • współpracę z brokerem ubezpieczeniowym, firmami ubezpieczeniowymi, leasingowymi
  • wsparcie użytkowników samochodów służbowych w zakresie szkód, awarii
  • prowadzenie ewidencji pojazdów, aktualizacje baz danych, przekazywanie i przyjmowanie samochodów służbowych, wprowadzanie danych do systemu PasCom, kontrola przypisania samochodów do centrów kosztowych
  • opracowywanie planów oraz wsparcie w procesie wymiany floty
  • wsparcie koordynacji sezonowej wymiany opon
  • przygotowywanie raportów dot. floty
  • weryfikację dokumentów księgowych i rozliczanie kosztów

A równocześnie jesteś osobą, która posiada:

  • minimum średnie wykształcenie
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość procedur likwidacji szkód komunikacyjnych
  • umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z innymi
  • wysokie zdolności organizacyjne i planowania
  • samodzielność, dynamizm, entuzjazm i dokładność w działaniu,
  • bardzo dobrą (praktyczną) znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację,
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • znajomość SAP, PasCom będzie dodatkowym atutem

Co możemy zaoferować?

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w jednej z największych firm sektora FMCG w Polsce w oparciu o umowę o pracę
  • dostęp do nowoczesnych rozwiązań i profesjonalne, dynamiczne środowisko pracy,
  • otwartość na Twoje pomysły i możliwość wdrażania własnych rozwiązań
  • konkurencyjne wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy oraz pakiet benefitów oferowanych przez firmę m.in. rodzinny pakiet medyczny (prywatna opieka medyczna), pakiet sportowy, deputat piwny i wiele innych korzyści
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
PRACUJ Z NAMI
I TWÓRZ MARKĘ MISTRZÓW
aplikuj
Kompania Piwowarska skupia trzy browary o wieloletniej historii: Tyskie Browary Książęce (rok założenia - 1629), Browar Dojlidy w Białymstoku (1768) i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895). To w nich warzymy najchętniej wybierane przez Polaków piwa, między innymi: Żubra, Tyskie, Lecha, Dębowe, Redd'sa oraz kolekcję specjalności Książęcego. Sprawdzone receptury, naturalne składniki, nieskazitelna czystość w naszych browarach a przede wszystkim umiejętności doświadczonych piwowarów - to wszystko sprawia, że warzone przez nas piwa są cenione w Polsce i za granicą. Jako firma odpowiedzialna społecznie troszczymy się o ludzi i środowisko wokół nas. Realizując strategię „Postaw na piwo” promujemy odpowiedzialność i umiarkowanie w spożywaniu alkoholu, szkolimy sprzedawców, oszczędzamy wodę i energię, wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych i angażujemy się w wolontariat. Mamy zaszczyt być sponsorem wielu lokalnych klubów sportowych, wspierając dyscypliny takie, jak piłka nożna, piłka ręczna, hokej czy żużel.

Kompania Piwowarska S.A. poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:

Specjalista ds. zarządzania flotą

Miejsce pracy: Poznań

 

Jeżeli zależy Ci aby w swojej codziennej pracy odpowiadać za:

  • koordynowanie procesu likwidacji szkód komunikacyjnych
  • kompletowanie dokumentacji  niezbędnej  do prawidłowego przebiegu procesu likwidacji szkód
  • współpracę z brokerem ubezpieczeniowym, firmami ubezpieczeniowymi, leasingowymi
  • wsparcie użytkowników samochodów służbowych w zakresie szkód, awarii
  • prowadzenie ewidencji pojazdów, aktualizacje baz danych, przekazywanie i przyjmowanie samochodów służbowych, wprowadzanie danych do systemu PasCom, kontrola przypisania samochodów do centrów kosztowych
  • opracowywanie planów oraz wsparcie w procesie wymiany floty
  • wsparcie koordynacji sezonowej wymiany opon
  • przygotowywanie raportów dot. floty
  • weryfikację dokumentów księgowych i rozliczanie kosztów

A równocześnie jesteś osobą, która posiada:

  • minimum średnie wykształcenie
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość procedur likwidacji szkód komunikacyjnych
  • umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z innymi
  • wysokie zdolności organizacyjne i planowania
  • samodzielność, dynamizm, entuzjazm i dokładność w działaniu,
  • bardzo dobrą (praktyczną) znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację,
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • znajomość SAP, PasCom będzie dodatkowym atutem

Co możemy zaoferować?

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w jednej z największych firm sektora FMCG w Polsce w oparciu o umowę o pracę
  • dostęp do nowoczesnych rozwiązań i profesjonalne, dynamiczne środowisko pracy,
  • otwartość na Twoje pomysły i możliwość wdrażania własnych rozwiązań
  • konkurencyjne wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy oraz pakiet benefitów oferowanych przez firmę m.in. rodzinny pakiet medyczny (prywatna opieka medyczna), pakiet sportowy, deputat piwny i wiele innych korzyści
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne