Oferta pracy

Specjalista ds. zarządzania kanałem sprzedaży

Kompania Piwowarska

  • śląskie

    śląskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Koordynowanie i realizacja działań trade marketingowych dla poszczególnych marek i klientów,

  • Udział w planowaniu, wdrażaniu i ewaluacji narzędzi handlowych

  • Kreowanie i wdrażanie narzędzi wspierających sprzedaż (przygotowanie i zarządzanie akcjami handlowymi, materiałami POS itp.)

  • Udział w planowaniu budżetu oraz monitoring jego wykorzystania

  • Bliska współpraca z działem brand marketingu i sprzedaży

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów w dziale trade marketingu, sprzedaży lub marketingu

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane wykształcenie ekonomiczne, biznesowe)

  • Bardzo dobra znajomość MS Excel i Power Point

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i myślenie analityczne

  • Elastyczność i nastawienie na rozwiązywanie problemów

  • Dokładność i dbałość o szczegóły

  • Duże zaangażowanie i samodzielność

  • Umiejętność szybkiego uczenia się i kojarzenia faktów

Mile widziane

  • Wiedza na temat funkcjonowania kanału tradycyjnego

To oferujemy

  • Konkurencyjne wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy oraz pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, deputat piwny

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w jednej z największych firm sektora FMCG w Polsce

  • Otwartość na Twoje pomysły i możliwość wdrażania własnych rozwiązań

  • Pracę w gronie fajnych ludzi z pasją, w dobrej atmosferze

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • preferencyjne pożyczki

  • karty przedpłacone

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • Deputat piwny

Kompania Piwowarska

Kompania Piwowarska jest liderem polskiego rynku piwnego, z udziałem 36,4% (GUS, 2020) i częścią Asahi Europe & International. Posiada trzy browary o wieloletniej historii: Browar Dojlidy w Białymstoku (1768), Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895) i Tyskie Browary Książęce w Tychach (1629). W nich warzone są najchętniej wybierane przez Polaków piwa, m.in. Żubr, Tyskie, Lech i kolekcja specjalności Książęcego. W ofercie firmy znajdują się również cenione w Polsce piwa czeskie: Pilsner Urquell i Kozel.

Kompania Piwowarska realizuje strategię zrównoważonego rozwoju prowadząc działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego, promując odpowiedzialność i umiar w konsumpcji alkoholu, wspierając rozwój partnerów biznesowych i angażując się w wolontariat. Firma jest także sponsorem lokalnych drużyn sportowych.

Przewiń do profilu firmy