Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Zarządzania Najmem

FREEDOM DEVELOPMENT sp. z o.o.O firmie

umowa zlecenie
2 9005 400 brutto / mies.
umowa agencyjna
3 5006 500 brutto / mies.

FREEDOM DEVELOPMENT sp. z o.o.

Rewolucji 1905 roku 82

Łódź

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa najmu mieszkań (zarządzanie ogłoszeniami, prezentacja mieszkań/pokoi, weryfikacja najemców, zawieranie umów, miękka windykacja, rozliczanie mieszkań i najemców)

  • Budowanie długofalowych i pozytywnych relacji z Najemcami

  • Regularne monitorowanie stanu mieszkań będących pod Twoją opieką

  • Koordynacja napraw, drobnych remontów i usuwania usterek

  • Przygotowywanie nowych mieszkań do wynajmu (homestaging, zakupy, przygotowywanie protokołów zdawczo - odbiorczych i innej dokumentacji niezbędnej do wynajmu nieruchomości)

  • Kontakt z Klientami firmy zarówno z Najemcami jak i Właścicielami mieszkań oraz spółdzielniami mieszkaniowymi, administratorami oraz dostawcami mediów w tym zawieranie umów na dostawę mediów do mieszkań będących w portfelu firmy

  • Realizacja zadań administracyjno-biurowych (Wprowadzanie danych do systemu informatycznego, w tym faktur od dostawców mediów oraz naliczeń czynszu od administracji budynków, realizacja płatności oraz uzgadnianie rozrachunków)

  • Bieżące wsparcie i pomoc innym współpracownikom firmy

Podział czasu pracy
70%

Praca zdalna / w terenie

30%

Praca biurowa

Nasze wymagania

  • Posiadasz już jakiekolwiek doświadczenie związane z obsługą klienta (warunek konieczny) - najlepiej w firmie posiadającej wysokie standardy obsługi klienta

  • Masz ochotę uczyć się nowych rzeczy oraz chcesz zdobyć doświadczenie w nieruchomościach i zarządzania najmem

  • Umiesz sprawnie i samodzielnie wykonać wyznaczone Tobie zadania (według procedur obowiązujących w firmie) i posiadasz doskonałą organizację pracy własnej

  • Masz umiejętności planowania swojej pracy i wyboru priorytetów

  • Akceptujesz elastyczny czas pracy, ze wszystkimi korzyściami i wadami. Ilość godzin pracy na standardowym poziomie to 40h / tygodniowo, jednakże ze względu na sezonowość w branży wynajmu mieszkań studenckich, musisz być gotowy do pracy również w weekendy, dni wolne od pracy oraz święta (w szczególności w okresie wakacyjnym lipiec - wrzesień)

  • Posiadasz wysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne się oraz świetnie odnajdujesz się w dynamicznym środowisku pracy (w tym sytuacjach stresowych)

  • Język polski nie jest Ci obcy, ale również potrafić się dogadać w języku angielskim

  • Nie boisz się podejmowania decyzji (i brać za nie odpowiedzialność) oraz umiesz reagować na różne sytuacje związane z ewentualnymi problemami w zarządzanych przez Ciebie mieszkaniach

  • Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B

  • Odpowiedzialność za powierzone zadania

  • Dyspozycyjność, punktualność

  • Orientacja na szczegóły

  • Umiejętność ładnego i zgodnego z wymogami formalnymi pisania maili/wiadomości/pism

  • Kreatywność

  • Komunikatywność

  • Wysoka kultura osobista

  • Zaangażowanie w wykonywane i entuzjazm,

  • Sumienność i rzetelności w wykonywaniu obowiązków

Mile widziane

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku

  • znajomość języka ukraińskiego/rosyjskiego

To oferujemy

  • Rynkowe wynagrodzenie (3500 – 6500 zł brutto) zależne wyłącznie od Twojego doświadczenia oraz osiąganych wyników (a nie przepracowanego faktycznie czasu pracy)

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o współpracę (B2B – konieczność założenia działalności gospodarczej) lub umowy zlecenia

  • Niezbędne narzędzia potrzebne do wykonywania swoich obowiązków (laptop, służbowy telefon, tablet)

  • Prywatną opiekę medyczną LUXMED

  • Obszerne szkolenie wstępne (pracując z nami możesz być pewien, że nie zostaniesz rzucony na głęboką wodę, wszystko Ci pokażemy, wytłumaczymy i nauczymy)

  • Różnorodność wykonywanych zadań (praca biurowa i w terenie)

  • Możliwość wykonywania większości obowiązków w ramach pracy zdalnej

  • 30 dni roboczych urlopu w ciągu roku (niezależnie od Twojego stażu pracy)

  • Wsparcie przełożonych na każdym etapie pracy

  • Pracę w środowisku/metodologii ROWE (Results Only Work Environment)

  • Nieformalnej i dobrej atmosfery pracy

  • Ciekawą pracę, w której każdy dzień jest inny

  • Możliwości rozwoju i nauki w zakresie nieruchomości

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • komputer do użytku prywatnego

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • dodatkowy urlop

FREEDOM DEVELOPMENT sp. z o.o.

Od 2016 roku pomagamy budować stabilne dochody oparte na nieruchomościach na wynajem. Współpracujemy z inwestorami zainteresowanymi ulokowaniem kapitału na łódzkim rynku nieruchomości, poprzez świadczenie kompleksowej obsługi inwestorów polegającej na:

• znalezieniu okazyjnej nieruchomości

• przeprowadzeniu kapitalnego remontu zakupionej nieruchomości wraz z jego pełnym nadzorem

• wynajęciu nieruchomości

• zarządzaniu najmem

Naszym nadrzędnym celem jest dążenie do tego, żeby osoby współpracujące z nami miały poczucie, że posiadanie nieruchomości jest dochodową inwestycją, a nie powodem do zmartwień. Naszym najemcom chcemy zapewnić godne warunki mieszkaniowe tak, aby współpraca z nami kojarzyła się jako jeden z lepszych okresów w ich życiu.

Przewiń do profilu firmy

Dodatkowe informacje

Jeśli interesuje Cię praca w nieruchomościach to dołącz do nas! Prześlij swoje CV, w treści wiadomości umieść swoje 5 dominujących talentów uzyskanych w teście GALLUPA (warunek konieczny) oraz napisz, dlaczego powinniśmy wybrać właśnie Ciebie.