Ta oferta pracy jest nieaktualna od 17 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Zarządzania Najmem

  • Łódź, łódzkie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 01.12.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Dobry Wynajem

Od 5 lat rozwiązujemy dylematy młodych ludzi, przyjeżdżających do naszego miasta. To nasz cel i nasza misja. Realizujemy to poprzez stworzenie takiej atmosfery, żeby nasi klienci czuli się bezpiecznie i komfortowo – jak w domu. Tak się składa, że wynajmujemy świetne pokoje – dla studentów i młodych osób pracujących. Służymy im jak najlepszym serwisem przez rok, a nawet dłużej. Nie jesteśmy biurem pośrednictwa – wszystkie nasze pokoje wynajmujemy bezpośrednio. Zależy nam na budowaniu wzajemnego zaufania i dobrych relacji z najemcami.

CHCESZ DO NAS DOŁĄCZYĆ? Szukamy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Zarządzania Najmem

Miejsce pracy: Łódź
Region: łódzkie

OPIS STANOWISKA:

W naszej firmie pracujemy na naszych mocnych stronach i w oparciu o synergię zespołu.
Jeśli masz swój profil talentów Strenghtsfinder 2.0 to koniecznie się nim pochwal!

Do Twoich zadań będzie należał przede wszystkim kontakt z naszymi najemcami – młodymi ludźmi do 30 roku życia. Chcemy Ci powierzyć pełną odpowiedzialność w zakresie ich obsługi w ciągu roku (np. odpowiadanie na zgłoszenia i rozwiązywanie problemów, koordynacja pracy serwisu technicznego i sprzątającego, kontrolowanie stanu mieszkania itp).

TWOJE OBOWIĄZKI:

  • Kontakt z najemcami i ich obsługa
  • Wynajem pokoi nowym lokatorom
  • Realizacja zadań administracyjno-biurowych
  • Kontakt ze spółdzielniami i urzędami
  • Bieżąca koordynacja zadań i projektów oraz monitorowanie ich realizacji
  • Wyszukiwanie i analiza nowych inwestycji

Nie musisz mieć doświadczenia w branży nieruchomości!

WYSTARCZY:

  • Otwarta głowa i gotowość do nauki
  • Komunikatywność i umiejętność budowania trwałych relacji
  • Pozytywne nastawienie
  • Elastyczność (dążymy do pracy w trybie No Office)
  • Dyspozycyjność
  • Wysoka samodyscyplina i kultura osobista
  • Odpowiedzialność i umiejętność sprawnej organizacji czasu
  • Prawo jazdy kat. B (mile widziany własny samochód)
  • Bdb znajomość obsługi edytorów typu Word, Excel

Lubimy nowe wyzwania bardziej, niż nudę i monotonię. Mamy mnóstwo pomysłów, jak rozwijać się w naszej branży. Potrzebujemy do tego Twojej osoby. Uwielbiamy uczyć się nowych, ciekawych rzeczy, związanych z nieruchomościami, produktywnością i rozwojem osobistym. Równie mocno lubimy dzielić się tą wiedzą - chętnie Ci ją przekażemy!

OFERUJEMY:

  • Przyjazne miejsce pracy
  • Szkolenia i naszą wiedzę z obszaru nieruchomości i zarządzania ludźmi
  • Umowę o pracę po okresie próbnym
  • Pełną wyzwań i ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się branży
  • Udział w tworzeniu nowych projektów

Jeśli chcesz aplikować, dokładnie przeczytaj poniższe:

  • W CV opisz koniecznie wcześniejsze miejsca pracy, zajmowane stanowiska i czynności, które były przez Ciebie wykonywane w ramach tych prac
  • CV wyślij do nas w pliku PDF z nazwą w formacie: imie_nazwisko_CV.pdf 
  • Wyślij do nas list motywacyjny, w którym napisz dlaczego jesteś akurat tą osobą, której szukamy
  • List motywacyjny wyślij w pliku PDF z nazwą w formacie: imie_nazwisko_LM.pdf
  • Załącz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez firmę Michał Kustosik NIP 726-184-07-54 z siedzibą w Aleksandrowie Łódzkim."