Ta oferta pracy jest nieaktualna od 169 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Zarządzania Najmem

  • Łódź, łódzkie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2017-12-01

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Dobry Wynajem

    Od 5 lat rozwiązujemy dylematy młodych ludzi, przyjeżdżających do naszego miasta. To nasz cel i nasza misja. Realizujemy to poprzez stworzenie takiej atmosfery, żeby nasi klienci czuli się bezpiecznie i komfortowo – jak w domu. Tak się składa, że wynajmujemy świetne pokoje – dla studentów i młodych osób pracujących. Służymy im jak najlepszym serwisem przez rok, a nawet dłużej. Nie jesteśmy biurem pośrednictwa – wszystkie nasze pokoje wynajmujemy bezpośrednio. Zależy nam na budowaniu wzajemnego zaufania i dobrych relacji z najemcami.

    CHCESZ DO NAS DOŁĄCZYĆ? Szukamy osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. Zarządzania Najmem

    Miejsce pracy: Łódź
    Region: łódzkie

    OPIS STANOWISKA:

    W naszej firmie pracujemy na naszych mocnych stronach i w oparciu o synergię zespołu.
    Jeśli masz swój profil talentów Strenghtsfinder 2.0 to koniecznie się nim pochwal!

    Do Twoich zadań będzie należał przede wszystkim kontakt z naszymi najemcami – młodymi ludźmi do 30 roku życia. Chcemy Ci powierzyć pełną odpowiedzialność w zakresie ich obsługi w ciągu roku (np. odpowiadanie na zgłoszenia i rozwiązywanie problemów, koordynacja pracy serwisu technicznego i sprzątającego, kontrolowanie stanu mieszkania itp).

    TWOJE OBOWIĄZKI:

    • Kontakt z najemcami i ich obsługa
    • Wynajem pokoi nowym lokatorom
    • Realizacja zadań administracyjno-biurowych
    • Kontakt ze spółdzielniami i urzędami
    • Bieżąca koordynacja zadań i projektów oraz monitorowanie ich realizacji
    • Wyszukiwanie i analiza nowych inwestycji

    Nie musisz mieć doświadczenia w branży nieruchomości!

    WYSTARCZY:

    • Otwarta głowa i gotowość do nauki
    • Komunikatywność i umiejętność budowania trwałych relacji
    • Pozytywne nastawienie
    • Elastyczność (dążymy do pracy w trybie No Office)
    • Dyspozycyjność
    • Wysoka samodyscyplina i kultura osobista
    • Odpowiedzialność i umiejętność sprawnej organizacji czasu
    • Prawo jazdy kat. B (mile widziany własny samochód)
    • Bdb znajomość obsługi edytorów typu Word, Excel

    Lubimy nowe wyzwania bardziej, niż nudę i monotonię. Mamy mnóstwo pomysłów, jak rozwijać się w naszej branży. Potrzebujemy do tego Twojej osoby. Uwielbiamy uczyć się nowych, ciekawych rzeczy, związanych z nieruchomościami, produktywnością i rozwojem osobistym. Równie mocno lubimy dzielić się tą wiedzą - chętnie Ci ją przekażemy!

    OFERUJEMY:

    • Przyjazne miejsce pracy
    • Szkolenia i naszą wiedzę z obszaru nieruchomości i zarządzania ludźmi
    • Umowę o pracę po okresie próbnym
    • Pełną wyzwań i ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się branży
    • Udział w tworzeniu nowych projektów

    Jeśli chcesz aplikować, dokładnie przeczytaj poniższe:

    • W CV opisz koniecznie wcześniejsze miejsca pracy, zajmowane stanowiska i czynności, które były przez Ciebie wykonywane w ramach tych prac
    • CV wyślij do nas w pliku PDF z nazwą w formacie: imie_nazwisko_CV.pdf 
    • Wyślij do nas list motywacyjny, w którym napisz dlaczego jesteś akurat tą osobą, której szukamy
    • List motywacyjny wyślij w pliku PDF z nazwą w formacie: imie_nazwisko_LM.pdf
    • Załącz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez firmę Michał Kustosik NIP 726-184-07-54 z siedzibą w Aleksandrowie Łódzkim."