Ta oferta pracy jest nieaktualna od 180 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Zarządzania Najmem Nieruchomości

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 27.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Kim jesteśmy?

    Jesteśmy częścią grupy Property Group Poland – lidera nowoczesnych rozwiązań na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami w Polsce. Zaczęliśmy w Krakowie i sukcesywnie zdobywamy kolejne miasta: Wrocław, Gliwice, Warszawę, Poznań – gdzie ponad 70 naszych agentów z powodzeniem oferuje zachodnie standardy polskim odbiorcom. A wkrótce będzie nas dwukrotnie więcej. Robimy to, by wprowadzić nową jakość i przywrócić prestiż zawodowi pośrednika w obrocie nieruchomościami.

    Jak pracujemy?

    Na 200% normy. Odciskamy na branży swoje piętno, realizując wizję i tworząc korzyści dla klientów.

    Zmieniamy polski rynek nieruchomości na lepsze!

    Oczekujemy od Ciebie:

    • Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: techniczne, ekonomiczne),
    • Gotowości do założenia działalności gospodarczej lub statusu studenta,
    • Dobrej znajomości programów z pakietu Office,
    • Dobrej znajomości języka angielskiego,
    • Umiejętności analitycznych, planowania i organizacji,
    • Aktywnego podejścia do rozwiązywania problemów,
     
    • Zorientowania na zadania i osiąganie celów,
    • Umiejętności budowania i utrzymywania relacji,
    • Bardzo dobrych umiejętności komunikacji interpersonalnej,
    • Łatwości przyswajania wiedzy i uczenia się obsługi nowych programów i aplikacji,
    • Sumienności i rzetelności w wykonywaniu obowiązków,
    • Kreatywności w działaniu i zainteresowania nieruchomościami.
     

    Jeśli jesteś...

    komunikatywny
    dokładny
    samodzielny
    pozytywnie usposobiony
     
    zorganizowany
    punktualny
    pełen energii
    pomysłowy
     

    ...to własnie Ciebie szukamy!

    W Nowodworski Estates będziesz:

    • sprawować zarząd nad wynajętymi lokalami mieszkalnymi, 
    • prowadzić bieżący nadzór nad powierzonymi nieruchomościami, 
    • kontrolować rozliczenia na linii najemca - wynajmujący - dostawcy mediów - administracja budynku, 
    • budować i utrzymywać dobre relacje z klientami,
    • współtworzyć i wdrażać procedury oraz udoskonalenia procesu zarządzania najmem nieruchomości, aby oferować jeszcze większą wartość dla Klienta.

    Oferujemy:

    atrakcyjne wynagrodzenie
    profesjonalny sprzęt
    do pracy
    komfortowe biuro
    w centrum Krakowa
    wsparcie dynamicznego, zgranego zespołu
     
    wolną rękę
    w realizacji
    pomysłów
    szansę na rozwój
    w ciekawej branży
    program szkoleń
    prywatną
    opiekę medyczną
     
    wyjazdy
    integracyjne
    silną markę
    dedykowany
    system IT
    premie
    za wydajność
     

     

    Nasi klienci:
    Co o nas mówia nasi współpracownicy:
     

    "W swojej pracy poznaję fantastycznych, pełnych pasji ludzi."

     

    "Świetny zespół profesjonalistów z odpowiednim nastawieniem do życia i rozwoju swojej kariery."

     
     

    "Nie ma sytuacji bez wyjścia - nauczyłem się, że mogę polegać na całej drużynie."

     

    "Każdego dnia mam inny zawód - jestem sprzedawcą, psychologiem, prawnikiem i architektem."