Specjalista ds. zarządzania nieruchomościami i inwestycji

  • Poznań, Złotniki (pow. poznański), wielkopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 15.03.2019
  • Ważna jeszcze 23 dni (do 14.04.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Samochody dla jednych to pasja życia, dla innych po prostu narzędzie pracy. W Qarsonie wierzymy, że ludzie chcą mieć łatwy i wygodny dostęp do wszystkich modeli w jednym miejscu, gdzie mogą porównywać auta między sobą, a niezależny doradca skupia się na potrzebach klienta. Wierzymy w wielokanałowość, zamawianie online, bezpośredni kontakt ludzki w punktach sprzedaży oraz w model konsumpcji oparty na korzystaniu a nie kupowaniu, aby wielu było stać na lepsze auto.
     
    Od 9 lat działamy we Francji, gdzie z roczną 50% dynamiką wzrostu sprzedaży i wielokrotnie wyróżnianą jakością obsługi klienta, jesteśmy liderem rynku samochodów na abonament. W naszych polskich biurach pracuje ponad 100 osób, na 200 zatrudnionych w Europie. W związku z międzynarodowym rozwojem marki Qarson, również na rynku polskim, poszukujemy osoby na stanowisko:
    Specjalista ds. zarządzania nieruchomościami i inwestycji
    Miejsce pracy: Poznań (okolice), Złotniki (pow. poznański)

    Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za rozwój naszej sieci sprzedaży na terenie Polski i Europy oraz za zarządzanie naszą powierzchnią biurową w dwóch lokalizacjach: Złotniki i Suchy Las koło Poznania, jak również za zarządzanie naszymi punktami sprzedaży na terenie Polski.

     

    Zadania:

    • kompleksowe zarządzanie obiektami biurowymi i utrzymanie punktów handlowych,
    • koordynacja procesu adaptacji powierzchni biurowych,
    • rozwój sieci punktów sprzedaży na terenie Polski i Europy,
    • koordynacja działań w zakresie zakupów mebli i wyposażenia biurowego,
    • zarządzanie pracą podwykonawców przy projektach rozwojowych,
    • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi nieruchomości,
    • prowadzenie harmonogramu prac dla poszczególnych zadań i koordynacja postępu działań.

    Oczekiwania:

    • doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami,
    • wykształcenie techniczne mile widziane - średnie lub wyższe,
    • znajomość angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
    • samodzielność oraz proaktywność w działaniu,
    • odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,
    • sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
    • wysokie zdolności komunikacyjne,
    • prawo jazdy kategorii B,
    • dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych.

    Oferujemy:

    • międzynarodowe
      i dynamiczne środowisko
    • spotkania integracyjne
    • prywatna opieka
      medyczna
    • dofinansowanie
      do posiłków
    • karnety sportowe
    • nieformalny dress code
    • ubezpieczenie na życie
    • bonus za polecenie pracownika
    • nauka języków obcych
    • duży, bezpłatny parking
    • parking rowerowy
      i prysznice
    • świeże owoce
    • możliwość rozwoju
    Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, prześlij nam CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych za pomocą przycisku Aplikuj