Oferta pracy

Specjalista ds. zarządzania nieruchomościami

HAMMERMED NieruchomościO firmie

HAMMERMED Nieruchomości

Harcmistrza Aleksandra Kamińskiego 34

Łódź

Specjalista ds. zarządzania nieruchomościami

Zakres obowiązków:

  • Współpraca w zakresie pozyskiwania najemców powierzchni biurowych, usługowych oraz nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji
  • Udział w działaniach marketingowych, w tworzeniu wizerunku firmy
  • Tworzenie ofert i materiałów skierowanych do potencjalnych najemców
  • Wykonywanie działań zwiększających ilość potencjalnych najemców
    i optymalizacji wykorzystywania powierzchni najmu,
  • Bieżąca kontrola i rozliczanie kosztów nieruchomości,
  • Bieżąca kontrola należności i zobowiązań wynikających z umów najmu - monitorowanie należności, wstępne czynności windykacyjne
  • Nadzór nad nieruchomościami, zgłaszanie potrzeb w zakresie remontów budynków, budowli i instalacji,
  • Zlecanie i nadzór usług i prac wykonywanych na nieruchomościach,
  • Przeprowadzanie i/lub zlecanie regularnych kontroli nieruchomości zgodnie
    z ustalonymi przepisami prawa, zasadami i procedurami,
  • Współpraca z zewnętrznymi agencjami pośredniczącymi w procesie najmu
  • Współpraca z działem księgowości oraz pracownikami gospodarczymi
  • Opieka nad stroną internetową, portalami w mediach społecznościowych, promowanie nieruchomości na portalach w Internecie, aktualizacja ogłoszeń
  • Prowadzenie działań związanych z przekazaniem lokali dla Klientów- przygotowanie protokołów odbiorów
  • Prowadzenie negocjacji z potencjalnymi najemcami
  • Budowanie koncepcji komercjalizacji oraz oczekiwanego portfela najemców
  • Monitorowanie procesu przygotowania nieruchomości na potrzeby wynajmu, koordynowanie procesów związanych z adaptacją pomieszczeń biurowych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, marketing, gospodarka przestrzenna, nieruchomości
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub na stanowisku związanym z obsługą rynku nieruchomości
  • Znajomość rynku nieruchomości komercyjnych i usługowych
  • Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • Znajomości nowoczesnych narzędzi i trendów w komunikacji online, social media
  • Licencja zawodowa zarządcy nieruchomości lub ukończone studia kierunkowe będą dodatkowym atutem
  • dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista,
  • inicjatywa, samodzielność i dążenie do osiągnięcia założonych celów
  • dobra znajomość języka angielskiego (komunikatywny w mowie i piśmie)
  • sprawna obsługa pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Dużą samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Pakiet medyczny
  • Karta sportowa
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy