Oferta pracy

Specjalista ds. zarządzania nieruchomościami

Daruma Sp. z o.o.O firmie

  • Zbąszyńska 3, Łódź
    Łódź, łódzkie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Daruma Sp. z o.o.

Zbąszyńska 3

Łódź

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzane rozproszonym portfelem nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa: budowlanego, zagospodarowania przestrzennego, ppoż i innych,

  • Analizowanie rynku najmu i rekomendacja stawek czynszowych w zarządzanych nieruchomościach,

  • Przygotowywanie informacji i dokumentacji dotyczącej stanu prawnego nieruchomości,

  • Określanie i analizowanie alternatywnych sposobów wykorzystania nieruchomości,

  • Wykonywanie działań w celu zwiększenia liczby potencjalnych najemców/zbywców i optymalizacji wykorzystywania powierzchni najmu,

  • Przeprowadzanie i/lub zlecanie regularnych kontroli nieruchomości zgodnie z ustalonymi przepisami prawa, zasadami i procedurami,

  • Współtworzenie rocznych budżetów nieruchomości,

  • Zlecanie i nadzór usług i prac wykonywanych na nieruchomościach,

  • Zgłaszanie potrzeb w zakresie remontów i modernizacji budynków, budowli i instalacji,

  • Kontrola należności i zobowiązań wynikających z umów najmu - monitorowanie należności, wstępne czynności windykacyjne i przekazywanie spraw do windykacji,

  • Kontrola i rozliczenie kosztów nieruchomości,

  • Możliwe wyjazdy poza miejsce pracy.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe o profilu: gospodarka nieruchomościami, techniczne (np. geodezja, budownictwo) prawo, zarządzanie,

  • 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem nieruchomościami,

  • Niezbędna znajomość przepisów prawnych z zakresu gospodarowania i obrotu nieruchomościami, podatków oraz opłat lokalnych, związanych z nieruchomościami,

  • Umiejętność przygotowywania i przeprowadzania: najmu, dzierżawy i kupna-sprzedaży nieruchomości, ustanawiania służebności gruntowej i podziału nieruchomości, wyceny nieruchomości,

  • Umiejętność obsługi komputera wraz z programami pakietu MS Office, w tym dobra znajomość programu Excel,

  • Umiejętność rozwiązywania problemów oraz dobre umiejętności analityczne,

  • Doskonała organizacja pracy, samodzielność oraz inicjatywa,

  • Łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z klientami,

  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,

  • Konieczność podróży służbowych,

  • Czynne prawo jazdy kategorii B.

Mile widziane

  • licencja zarządcy nieruchomości.

To oferujemy

  • Umowę o pracę na pełen etat,

  • Stabilną pracę w dużej, przyjaznej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • Prywatną opiekę medyczną,

  • System kafeteryjny w tym karty sportowe,

  • Możliwość ubezpieczenia grupowego,

  • Ubezpieczenie lekowe (80% dofinansowania do leków na receptę),

Daruma Sp. z o.o.

Daruma Sp. z o.o. – spółka należąca do Pelion S.A.*, wiodącej firmy w sektorze ochrony zdrowia w Polsce. Grupa Spółek zajmujących się inwestowaniem, wynajmem i zarządzaniem nieruchomościami własnymi i dzierżawionymi.

Przewiń do profilu firmy

Pelion SA* to jedna z największych firm działających na rynku ochrony zdrowia w Polsce i na Litwie. Usługi świadczone przez Pelion obejmują wszystkie segmenty rynku (hurtowy, detaliczny i szpitalny) i są skierowane do: pacjentów, aptek, szpitali oraz producentów. Pelion to spółka holdingowa, pełniąca nadzór właścicielski nad wszystkimi obszarami działalności realizowanymi odpowiednio przez Polską Grupę Farmaceutyczną S.A. i Pharmapoint S.A. – sprzedaż hurtowa, Urtica i Pharmalink– zaopatrzenie szpitali i usługi logistyczne, DOZ S.A., Natura sp. z o. o., Limedika, Gintarine Vaistine i Norfos Vaistine – sprzedaż detaliczna oraz liczne spółki działalności pozostałej.