Oferta pracy

Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

ALDI Polska

  • Lublin

    Lublin, lubelskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Administracyjne wsparcie Działu Zarządzania Nieruchomościami.

  • Przygotowywanie zestawień i raportów wraz z analizą przedstawianych rozwiązań.

  • Zlecanie napraw, remontów oraz drobnych modernizacji na marketach wraz z inicjowaniem zadań serwisowych, ich wprowadzaniem i aktualizacją danych w systemie CAFM.

  • Wsparcie w planowaniu oraz budżetowaniu projektów związanych z utrzymaniem nieruchomości.

  • Wsparcie przy przeprowadzaniu przetargów oraz kontraktowaniu prac i zleceń dodatkowych dotyczących utrzymania terenów zewnętrznych.

  • Weryfikacja merytoryczna faktur związanych z przeprowadzonymi pracami naprawczymi, utrzymaniem terenów zewnętrznych, cyklicznymi przeglądami oraz sprawdzenie jakości wykonania danych prac.

  • Wsparcie przy przeprowadzaniu przetargów oraz kontraktowaniu prac związanych z cyklicznymi przeglądami wymaganymi zgodnie z zapisami obowiązujących Ustaw, w tym Prawo Budowlane i inne.

  • Opracowanie deklaracji i ewentualnych korekt na podatek od nieruchomości, opłaty za użytkowanie wieczyste, opłaty z tytułu umieszczenia infrastruktury w pasie drogowym, opłaty z tytułu nadanych pozwoleń wodnoprawnych, i innych opłat lokalnych.

  • Przygotowywanie pism urzędowych i odpowiedzi na zgłoszenia zewnętrzne dot. utrzymania terenów zewnętrznych.

  • Prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi.

Nasze wymagania

  • 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.

  • Wykształcenie wyższe (preferowane w obszarze zarządzania nieruchomościami).

  • Znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem nieruchomości.

  • Umiejętność czytania rysunków technicznych.

  • Podstawowa wiedza prawna w zakresie obsługi nieruchomości.

  • Dobra znajomość MS Office ( w szczególności MS Word, MS Excel, MS Power Point).

  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie B1.

  • Dobra organizacja czasu pracy i skrupulatność.

  • Samodzielność w działaniu.

  • Czynne prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • Umowa o pracę w stabilnej firmie z ponad 100-letnią tradycją.

  • Brak okresu próbnego.

  • Pierwsza umowa na rok, kolejna na czas nieokreślony.

  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny.

  • Ubezpieczenie na życie.

  • Pakiet sportowy.

  • Zajęcia językowe.

  • Konkursy pracownicze.

  • Szkolenia wewnętrzne.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • brak okresu próbnego

Etapy rekrutacji
1

Rozmowa rekrutacyjna etap I

2

Rozmowa rekrutacyjna etap II

3

Decyzja o zatrudnieniu

ALDI Polska

ALDI to ponad 80 000 pracowników w Europie. Wspólnie budujemy najlepsze doświadczenia klientów i pracowników oraz nową wizję handlu. Od ponad 100 lat funkcjonujemy na rynku – nasza tradycja daje nam poczucie pewności i stabilności. Doceniamy naszych klientów, partnerów i współpracowników. To właśnie oni motywują nas, do tworzenia najwyższej jakości w każdym możliwym aspekcie – zarówno naszych produktów, jak i naszego środowiska pracy.

Napędzają nas ludzie, po prostu.

Przewiń do profilu firmy

Pracujemy w trybie hybrydowym

Obecnie, do odwołania, pracujemy w trybie hybrydowym. Do pracy w domu otrzymasz od nas niezbędny sprzęt komputerowy.

Dodatkowe informacje

Użycie męskiej formy gramatycznej przy nazywaniu osób lub funkcji w niniejszym ogłoszeniu nie oznacza różnicowania ze względu na płeć. Przedstawiciele wszystkich płci są traktowani równorzędnie.