Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. zarządzania nieruchomościami

Getin Noble Bank S.A.O firmie

  • Poznań

    Poznań, wielkopolskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie nieruchomościami własnymi oraz przejętymi w postępowaniu windykacyjnym Banku;

  • współdziałanie w czynnościach mających na celu sprzedaż nieruchomości, w tym pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do sprzedaży nieruchomości, występowanie jako pełnomocnik Banku przy sprzedaży nieruchomości;

  • ścisłą współpracę ze sprzedawcami nieruchomości oraz z lokalnymi pośrednikami sprzedaży nieruchomości;

  • przygotowanie nieruchomości do sprzedaży, organizowanie oględzin i wizytacje nieruchomości;

  • współpracę z jednostkami samorządu terytorialnego (urzędami, instytucjami) w zakresie zarządzania nieruchomościami Banku i pozyskiwania niezbędnych dokumentów

Nasze wymagania

  • wykształcenie w kierunku gospodarowania nieruchomościami,

  • praktyczna znajomość zagadnień związanych z rynkiem nieruchomości, zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami, w tym znajomość obowiązujących przepisów prawa przy sprzedaży nieruchomości;

  • umiejętność przygotowania uproszczonych planów zarządzania nieruchomością;

  • łatwość w nawiązywaniu relacji;

  • zdolność szybkiego uczenia się;

  • umiejętność planowania i organizacji własnej pracy;

  • samodzielność przy rozwiązywaniu problemów;

  • dokładność, terminowość, odpowiedzialność;

  • dyspozycyjność i mobilność (głównym obszarem działania jest teren północno-zachodniej Polski);

Mile widziane

  • doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;

  • benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego;

  • samodzielne stanowisko pracy;

  • auto do celów służbowych;

  • pracę w energicznym, wielokierunkowym i ambitnym zespole;

  • możliwość rozwoju zawodowego.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • inicjatywy dobroczynne

  • szkolenia wewnętrzne

Etapy rekrutacji
1

Analiza aplikacji

2

Rozmowa telefoniczna

3

Spotkanie

4

Informacja zwrotna

Getin Noble Bank S.A.

POZNAJ GETIN NOBLE BANK

Jesteśmy bankiem uniwersalnym i należymy do grona dziesięciu największych banków w Polsce. Naszą ofertę kierujemy do klientów indywidualnych, małych i średnich firm, samorządów oraz wspólnot mieszkaniowych. Mamy ponad 300 oddziałów własnych i placówek franczyzowych. Dzięki nieustannej pracy nad ofertą i jakością regularnie zajmujemy czołowe pozycje w najważniejszych rankingach oceniających jakość obsługi klientów detalicznych.

W Getin Noble Banku świetną atmosferę, rozwój i wyzwania mamy w standardzie, dlatego nasz zespół idealnie uzupełnią zarówno osoby z doświadczeniem, jak i te, które stawiają pierwsze kroki w świecie bankowości. Liczysz się Ty i Twoje zaangażowanie, bo każdy z nas jest inny, ale wszyscy tworzymy jeden Getin Noble Bank!

W JAKICH OBSZARACH MOŻESZ SIĘ U NAS ROZWIJAĆ?

PRACA W ODDZIALE BANKU

Jeżeli potrafisz budować relacje, masz pozytywne nastawienie, szybko się uczysz i chcesz rozwijać się w branży finansowej to znak, że idealnie wpisujesz się w profil Doradcy Klienta!

Rozpocznij karierę w naszym banku i rozwijaj swoje kompetencje sprzedażowe na stanowiskach różnego szczebla w jednym z segmentów: detalicznym, bankowości osobistej i bankowości prywatnej.

PRACA W CONTACT CENTER

Jeśli lubisz się rozwijać, łatwo nawiązujesz relacje z ludźmi, a dobra atmosfera napędza Cię do działania, dołącz do naszego Contact Center! To ważna część naszej firmy - właśnie tutaj klienci poznają szczegóły interesujących ofert i tu zwracają się w pierwszej kolejności, jeśli napotkają problemy.

PRACA W IT

Jeżeli interesujesz się nowymi technologiami i rozwiązaniami fintechowymi to aplikuj do naszego Obszaru IT!

W skład tego obszaru w naszym banku wchodzą między innymi: programiści, testerzy czy administratorzy. To właśnie oni tworzą, rozwijają i technologicznie utrzymują: systemy transakcyjne, bankowość elektroniczną, systemy sprzedażowe, CRM i inne nasze aplikacje.

PRACA W CENTRALI

Nasze centrale mieszczą się w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach. Pracują w nich specjaliści i menadżerowie, którzy zapewniają sprawne funkcjonowanie banku we wszystkich obszarach. Dołącz do nas i realizuj się zawodowo między innymi w administracji, marketingu, zarządzaniu ryzykiem, HR, audycie, controllingu i wielu innych.

Przewiń do profilu firmy