Oferta pracy

Specjalista ds. Zarządzania Przychodami – Dział Revenue Management

Nestlé Polska S.A. O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę, Umowa na zastępstwo
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Nestlé to doskonałe miejsce na zdobywanie doświadczenia zawodowego i poznawanie różnych obszarów biznesowych. Możliwości rozwoju, projekty kształtujące przyszłość oraz wyjątkowa atmosfera dają szansę budowania kariery zawodowej w różnych kierunkach.
Dołącz do nas aby zmieniać jutro.
Specjalista ds. Zarządzania Przychodami
Dział Revenue Management

Poznaj zakres głównych obowiązków:

  • Rozwój strategii cenowej produktów Nestlé oraz wprowadzanych nowości
  • Optymalizacja produktowa w oparciu o potrzeby shoppera, konsumenta i klientów
  • Rozwój polityki promocyjnej w podziale na kanały sprzedaży, ustalenie polityki rabatowej oraz jej kontrola
  • Optymalizacja inwestycji promocyjnych dla kategorii produktów Nestlé
  • Optymalizacja mixu produktowego w celu zwiększenie marżowości Nestle oraz klientów
  • Analiza danych sprzedażowych i odsprzedażowych, organizacja warsztatów z KAMami i Category Manager’ami, wyciąganie wniosków nt. efektywności promocji
  • Agregacja danych z różnych źródeł do poziomu pozwalającego na podejmowanie decyzji o odpowiedniej re-alokacji inwestycji w ramach ustalonej strategii produktowej
  • Ścisła współpraca z działami: Sprzedaży, Marketingu, Controlingu, CCSD

Od kandydatów oczekujemy:

  • Min. 2 letniego doświadczenia w dziale: kontrolingu sprzedażowego, biznesowego, trade marketingu, sprzedaży, CCSD, marketingu
  • Potwierdzonej w doświadczeniu regularnej współpracy z działem sprzedaży
  • Doświadczenia w zakresie analizy danych
  • Sumienności, dokładności, spostrzegawczości
  • Umiejętności łączenia wniosków i faktów płynących z różnych analiz, o różnej szczegółowości i przekładanie ich na jasne rekomendacje
  • Asertywności i umiejętności podważania istniejącego status quo poprzez argumenty biznesowe
  • Bardzo dobrej znajomości MS Excel
  • Dobrej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmie

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - umowa na zastępstwo na okres około 1 roku,
  • Konkurencyjny pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, Fundusz Emerytalny, program kafeteryjny w ramach Funduszu Socjalnego, Karta Multisport, 50% dofinansowania do posiłków w firmowej kantynie, owocowe poniedziałki i środy,
  • Możliwość budowania doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie z branży FMCG o najwyższych standardach pracy,
  • Realizację samodzielnych, odpowiedzialnych zadań w dynamicznym środowisku,
  • Atmosferę pracy opartą na szacunku, profesjonalizmie i życzliwości,
  • Elastyczne godziny pracy oraz home office do 5 razy w tygodniu w czasach pandemii,
  • Nowoczesne biuro na Mokotowie (ok. 15 minut od stacji Metro Wilanowska),
  • Dostęp do aplikacji ułatwiającej znalezienie i rezerwację wolnych miejsc na parkingu firmowym.


Jeśli powyższy opis Cię zainteresował nie zwlekaj i wyślij do nas swoje zgłoszenie klikając przycisk Aplikuj. Czekamy na Twoje zgłoszenie. Zapraszamy również do aplikowania poprzez formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie www.nestle.pl w zakładce kariera. Prosimy o dołączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne