Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Zarządzania Ryzykiem Płynności
Bank Gospodarstwa KrajowegoO firmie
- al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, PolskaWarszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Bank Gospodarstwa Krajowego
al. Jerozolimskie 7
Warszawa
Bank Gospodarstwa Krajowego to państwowy bank rozwoju – jedyna taka instytucja w Polsce. Bank aktywnie wspiera rozwój społeczno-gospodarczy kraju. Realizując strategiczne projekty rozwojowe, finansuje m.in. największe inwestycje infrastrukturalne, zwiększa dostęp Polaków do mieszkań oraz pobudza przedsiębiorczość polskich firm w kraju i za granicą. Dbając o zrównoważony rozwój kraju, bank jest obecny w każdym regionie Polski. W 2018 r. rozpoczął ekspansję, otwierając przedstawicielstwa zagraniczne, które dziś działają już w Brukseli, Frankfurcie, Londynie i Amsterdamie. BGK ma unikalne doświadczenie w finansowaniu, inwestowaniu, udzielaniu poręczeń i gwarancji oraz dystrybucji funduszy unijnych. Podstawą działalności BGK jest odpowiedzialny, etyczny i zrównoważony biznes, dlatego bank podejmuje szereg inicjatyw promujących przedsiębiorczość, innowacje, ekologię i uczciwe traktowanie pracowników, partnerów i klientów.
Odpowiedzialność i zadania:
- Monitorowanie i analizowanie stopnia ekspozycji banku z tytułu ryzyka płynności
- Przygotowywanie raportów wewnętrznych oraz sprawozdawczości nadzorczej w obszarze ryzyka płynności
- Opracowywanie rozwiązań i narzędzi (głównie w VBA) wykorzystywanych w procesie zarządzania ryzykiem płynności
- Monitorowanie systemu limitowania ryzyka płynności
- Opracowywanie i aktualizowanie regulacji wewnętrznych dotyczących zarządzania ryzykiem płynności
- Monitorowanie i analizowanie zmian prawnych w obszarze ryzyka płynności
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, finanse, bankowość, matematyka, statystyka, ekonometria, informatyka
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w obszarze zarządzania ryzykiem płynności
- Dobra znajomość przepisów zewnętrznych z zakresu zarządzania ryzykiem płynności (w szczególności CRD/CRR)
- Wiedza w zakresie miar i modeli wykorzystywanych w zarządzaniu ryzykiem płynności
- Znajomość instrumentów finansowych
- Dobra znajomość MS Excel (w tym VBA)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Pozytywne nastawianie do pracy w zespole oraz determinacja do nauki nowych rzeczy
U nas możesz liczyć na:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Ubezpieczenie na życie
- Pracowniczy Program Emerytalny oraz Świadczenie z ZFŚS
- Atrakcyjny system wynagradzania i premiowy
- Opieka medyczna Lux Med
- Karta MultiSport
- Elastyczne godziny pracy i praca zdalna
- Doskonała lokalizacja biura (centrum)
- Płatny Program Poleceń Pracowników
- Sekcje sportowe np. piłka nożna, biegi, narciarstwo, rowery, żeglarstwo, taniec
- Program wolontariatu pracowniczego z godzinami wolnymi na jego realizację
- Owocowe dni
Prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj
- Oferta powinna zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Zastrzegamy możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami
Ogłoszenie archiwalne