Ta oferta pracy jest nieaktualna od 602 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Zarządzania Wartością Klienta Prepaid i Mix

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 06.02.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. Zarządzania Wartością Klienta Prepaid i Mix
    Miejsce pracy: Warszawa
    ID: 63149

    Zakres obowiązków:

    • Realizacja działań direct marketingowych w obszarze up-sell, x-sell oraz retencja na bazie klientów z segmentu prepaid i Mix
    • Aktywne uczestnictwo w opracowaniu i egzekucji strategii zarządzania wartością klienta, w tym tworzenie roadmapy
    • Odpowiedzialność za wartość klientów oraz poziom rezygnacji (retencja)
    • Zarządzania wartością klienta, rozumiane jako: tworzenie segmentacji, targetowania oraz koncepcji kampanii marketingowych, ich wdrażanie i zarządzanie realizacją
    • Tworzenie ofert promocyjnych/produktowych, ich specyfikacji, nadzór nad ich wdrażaniem i realizacją dzięki nim celów biznesowych, aż do podsumowania wyników i formułowania wniosków i rekomendacji
    • Tworzenie dokumentów handlowych/ regulaminów ofert promocyjnych
    • Tworzenie dokumentacji służącej do konfiguracji kampanii marketingowych
    • Analiza skuteczności kampanii direct marketingowych i formułowanie rekomendacji wynikających z analiz
    • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi operacyjnie realizującymi cele utrzymaniowe i zwiększające wartość klienta (w tym jednostki sprzedażowe, obsługowe, komunikacyjne, analityczne, IT)
    • Przygotowywanie prezentacji produktowych oraz materiałów wspierających utrzymanie i zwiększanie wartości klienta
    • Analiza konkurencji oraz bieżących trendów w marketingu bezpośrednim

     

    Wymagania na stanowisku:

    • Umiejętność myślenia koncepcyjnego
    • Zdolności organizacyjne, samodzielność
    • Znajomość obsługi aplikacji pakietu MS Office
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
    • Postawa zorientowana na osiąganie wyników oraz proaktywne poszukiwanie nowych rozwiązań przy równoczesnym uwzględnieniu komunikacji  i współpracy
    • Doświadczenie z obszaru utrzymania klienta lub zarządzania relacjami z klientem będzie dodatkowym atutem
    • Mile widziana znajomość oferty produktowej T-Mobile prepaid i Mix oraz konkurencji