Ta oferta pracy jest nieaktualna od 299 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Zarządzania Wartością Klienta Prepaid i Mix

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2017-02-06

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Specjalista ds. Zarządzania Wartością Klienta Prepaid i Mix
Miejsce pracy: Warszawa
ID: 63149

Zakres obowiązków:

  • Realizacja działań direct marketingowych w obszarze up-sell, x-sell oraz retencja na bazie klientów z segmentu prepaid i Mix
  • Aktywne uczestnictwo w opracowaniu i egzekucji strategii zarządzania wartością klienta, w tym tworzenie roadmapy
  • Odpowiedzialność za wartość klientów oraz poziom rezygnacji (retencja)
  • Zarządzania wartością klienta, rozumiane jako: tworzenie segmentacji, targetowania oraz koncepcji kampanii marketingowych, ich wdrażanie i zarządzanie realizacją
  • Tworzenie ofert promocyjnych/produktowych, ich specyfikacji, nadzór nad ich wdrażaniem i realizacją dzięki nim celów biznesowych, aż do podsumowania wyników i formułowania wniosków i rekomendacji
  • Tworzenie dokumentów handlowych/ regulaminów ofert promocyjnych
  • Tworzenie dokumentacji służącej do konfiguracji kampanii marketingowych
  • Analiza skuteczności kampanii direct marketingowych i formułowanie rekomendacji wynikających z analiz
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi operacyjnie realizującymi cele utrzymaniowe i zwiększające wartość klienta (w tym jednostki sprzedażowe, obsługowe, komunikacyjne, analityczne, IT)
  • Przygotowywanie prezentacji produktowych oraz materiałów wspierających utrzymanie i zwiększanie wartości klienta
  • Analiza konkurencji oraz bieżących trendów w marketingu bezpośrednim

 

Wymagania na stanowisku:

  • Umiejętność myślenia koncepcyjnego
  • Zdolności organizacyjne, samodzielność
  • Znajomość obsługi aplikacji pakietu MS Office
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
  • Postawa zorientowana na osiąganie wyników oraz proaktywne poszukiwanie nowych rozwiązań przy równoczesnym uwzględnieniu komunikacji  i współpracy
  • Doświadczenie z obszaru utrzymania klienta lub zarządzania relacjami z klientem będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziana znajomość oferty produktowej T-Mobile prepaid i Mix oraz konkurencji

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się