Oferta pracy

Specjalista ds. Zasobów Ludzkich

Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A.

plac Marszałka Józefa Piłsudskiego

Warszawa

BNP Paribas Cardif to stabilna firma ubezpieczeniowa, wchodząca w skład międzynarodowej grupy BNP Paribas – jednej z największych instytucji finansowych na świecie.
Innowacyjne podejście do ubezpieczeń zaowocowało powstaniem nowej dziedziny – bancassurance, której jesteśmy twórcą i znaczącym graczem.
Na polskim rynku istniejemy od 1998 roku, oferując m.in. ubezpieczenia kredytobiorców oraz szeroką gamę innych ubezpieczeń.

Specjalista ds. Zasobów LudzkichNumer ref.: Nr Ref. SZL/01/2020

Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. Zasobów Ludzkich będzie odpowiedzialna za wsparcie kierownictwa firmy w rekrutacji, szkoleniu i rozwoju pracowników, kompleksową i efektywną obsługę pracowników w zakresie spraw pracowniczych oraz będzie uczestniczyła w wielu ciekawych projektach z obszaru HR.

Główne zadania:

  • Udział we wdrażaniu działań rozwojowych dla pracowników (szkolenia, plany rozwoju)
  • Uczestniczenie w realizacji badań satysfakcji pracowników i budowania planów działania w oparciu o ich wyniki,
  • Udział w planowaniu zasobów ludzkich,
  • Przygotowywanie procesów rekrutacyjnych i ich realizacja,
  • Wsparcie w opracowywaniu opisów stanowisk pracowników,
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji,
  • Współpraca z dostawcami benefitów pracowniczych i dbanie o zapewnienie interesującej i rynkowej oferty dla pracowników,
  • Współpraca z firmą outsourcingową w celu zapewnienia realizacji procesów kadrowo-płacowych, w tym przekazywanie dokumentów oraz informacji, kontrola naliczenia wynagrodzenia za pracę oraz rozliczeń z ZUS i US,
  • Naliczanie i prowadzenie wydatków z ZFŚS,
  • Śledzenie zmian prawnych oraz trendów rynkowych w obszarze HR i wdrażanie ich w organizacji.

Wymagania:

  • Ok.3 - 4 lata doświadczenia w pracy w dziale HR, w tym minimum 2 lata doświadczenia z zakresu miękkiego HR (rekrutacje, szkolenia, rozwój pracowników),
  • Znajomość przepisów z obszaru prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych, umożliwiające należytą kontrolę nad procesem naliczania wynagrodzeń przez partnera zewnętrznego, poświadczone doświadczeniem w obszarze płac lub ukończeniem odpowiedniego kursu,
  • Płynna znajomość języka angielskiego,
  • Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo, psychologia), bardzo dobra znajomość MS Excel oraz Power Point,
  • Zdolności analityczne,
  • Inicjatywa i zaangażowanie.

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej firmie ubezpieczeniowej o ugruntowanej pozycji,
  • Możliwość dołączenia do stabilnej organizacji, która nieustannie się rozwija,
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz aktywnego udziału w wielu ciekawych projektach z obszaru HR prowadzonych lokalnie lub we współpracy z Centralą firmy w Paryżu,
  • Dogodną lokalizację biura (Pl. Piłsudskiego 2 w Warszawie), możliwość pracy zdalnej, a także elastyczne godziny pracy,
  • Pakiet świadczeń pracowniczych,
  • Umowę o pracę na czas określony – nieobecność zastępowanego pracownika (ok. 1,5 roku).

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV klikając klawisz Aplikuj

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy