Oferta pracy

Specjalista Działu Obsługi Klienta

Johnson & Johnson

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ważna jeszcze miesiąc
    do: 14 cze 2022
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi w kontaktach z klientami. Kompleksowa obsługa Klientów zewnętrznych i wewnętrznych firmy, zgodnie z obowiązującymi standardami. Realizacja zamówień i monitorowanie dostaw. Udzielanie informacji zwrotnej w odpowiedzi na wszystkie zapytania Klientów zewnętrznych i wewnętrznych, obsługa reklamacji i zwrotów. Współpraca z innymi Działami w firmie.

Dział Obsługi Klienta zaangażowany w proces: przyjmowania, wydawania, reklamacji oraz zwrotów podlega merytorycznie pod Osobą Odpowiedzialną Hurtowni Farmaceutycznej.

Najważniejsze obowiązki:

- Realizacja zadań zgodnie ze standardami oraz procedurami w ramach procesów, obsługi zamówień, reklamacji, współpracy z magazynem w zakresie dystrybucji produktów

- Wprowadzanie i realizacja zamówień od wewnętrznych i zewnętrznych klientów

- Obsługa Infolinii zgodnie z przyjętymi standardami/procedurami

- Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia w codziennym wykonywaniu czynności związanych z obsługą klienta (wszystkie procesy od zamówienia do zapłaty faktury)

- Przygotowanie danych dotyczących wyznaczonych wskaźników mierzących zadowolenie klienta

- Udzielania informacji zwrotnej w odpowiedzi na zapytania klientów

- Ustalenie zwrotów produktów

Sprawdzanie zasadności i procesowanie reklamacji i zwrotów zgłaszanych przez klientów oraz rejestracja wszystkich reklamacji oraz zwrotów w bazie reklamacji i w bazie zwrotów

- Wstawianie faktur sprzedaży, faktur korygujących, not kredytowych;

- Gromadzenie opinii na temat zadowolenia i satysfakcji klienta;

- Identyfikowanie luk w procesach i wdrażanie działania dotyczącego poprawy sytuacji;

- Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących działania procesów i dokumentacji, jako audytowany

- Udział w projektach prowadzonych przez Dział Obsługi Klienta

- Aktywna współpraca z innymi działami w firmie

- Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego, wynikających z realizacji celów stanowiska i celów biznesowych firmy

- Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży w sprawach związanych z obsługą klienta,

- Pozyskiwanie i analizowanie danych na potrzeby celów i KPI Działu Obsługi Klienta;

- Uczestnictwo w szkoleniach i spotkaniach związanych z wykonywanymi obowiązkami, w miarę potrzeb

- Nadzorowanie pracy Przedstawicieli ds. Obsługi Klienta i kontraktorów

Nasze wymagania

  • Dobra znajomość MS Office (Excel, Word), Power Point, Outlook)

  • Bardzo dobra znajomość SAP R/3, JDE 8.12; (atut)

  • Dobra znajomość j. angielskiego

  • Dobra znajomość j. polskiego

  • Znajomość j. litewskiego lub łotewskiego jest atutem

  • Uważność, koncentracja na szczegółach

  • Umiejętność pracy pod presją czasu

  • Wysoko standard komunikacji i proaktywne podejście do klienta.

  • Minimum średnie wykształcenie, preferowane wyższe

  • Udokumentowane doświadczenie w pracy z klientem

  • Umiejętność pracy w zespole;

  • Wysoki standard komunikacji i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów

  • Wysoki standard komunikacji i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów

  • Cierpliwość i wytrwałość

  • Elastyczność

  • Dokładność i systematyczność

To oferujemy

  • Pracę w międzynarodowym środowisku przy realizacji ciekawych projektów

  • Przyjazną atmosferę pracy

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

  • Bogaty pakiet socjalny

  • Możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach firmy

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

Johnson & Johnson is an Affirmative Action and Equal Opportunity Employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, age, or national origin and will not be discriminated against on the basis of disability.

Johnson & Johnson

Johnson & Johnson is the largest and most broadly-based healthcare company in the world. We’re producing life-changing breakthroughs every day, and have been for the last 130 years. The combination of new technologies and your expertise enables amazing things to happen. Teams from J&J’s consumer business are creating digital tools to help people track the health of their skin. Those working in medical devices are 3-D printing artificial joints personalized for each patient, while researchers in pharmaceuticals use AI to discover lifesaving drugs. Imagine what the rest of our team of 134,000 people at 260 companies in more than 60 countries across the world is accomplishing. We redefine what it means to be a big company in today’s world.

Przewiń do profilu firmy