Oferta pracy

Specjalista Helpdesk IT

Tapptic Poland Sp. z o.o.

  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • rekrutacja zdalna

Tapptic Poland Sp. z o.o.

aleja Grunwaldzka 186

Gdańsk

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Google Workspace

  • Zoom

  • ManageEngine ServiceDesk

Twój zakres obowiązków

  • Bieżąca obsługa systemu zgłoszeń (Helpdesk IT)

  • Praca na pierwszej i drugiej linii wsparcia

  • Zarządzanie systemami i użytkownikami (Google Workspace, Azure DevOps, systemy autorskie)

  • Prowadzenie ewidencji i dokumentacji zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy

  • Zarządzanie stacjami roboczych (MacOS)

  • Zarządzanie procesem zakupowym

  • Praca w międzynarodowym środowisku

Nasze wymagania

  • Wiedzy i przynajmniej rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku

  • Chęci rozwoju i zainteresowania branżą IT

  • Dobrej organizacji pracy, z inicjatywą w działaniu

  • Kompleksowego podejścia do rozwiązywanych problemów

  • Zdolności radzenia sobie z nieszablonowymi sytuacjami i umiejętności pracy pod presją czasu

  • Znajomości języka angielskiego pozwalającego na swobodną komunikację

Mile widziane

  • Wiedza z zakresu IT (systemy operacyjne, technologie mobilne, wirtualizacja, sieci)

  • Posiadanie praktycznej wiedzy w zarządzaniu środowiskiem chmurowym Amazon AWS, Microsoft Azure

  • Znajomość języka francuskiego

To oferujemy

  • Elastyczną formę zatrudnienia (umowa o pracę / B2B)

  • Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00

  • Praca w firmie IT

  • Biuro w Garnizonie (z parkingiem)

  • MacBook i 2 monitory

  • Smartfon

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • kawa / herbata

Etapy rekrutacji
1

Rozmowa telefoniczna

2

Zdalne spotkanie z HR i team leaderem

Tak pracujemy

  • Metodyka ITIL, DevOps

  • Narzędzia Google Workspace, Zoom, ManageEngine ServiceDesk

Tapptic Poland Sp. z o.o.

Jesteśmy europejską firmą zaawansowanych technologii mobilnych z siedzibą w Brukseli o ponad 100 osobowym zespole pracującym w Polsce, Belgii, Francji i Szwajcarii. Nasi klienci to UEFA, AXA, RTL, M6, VOO, Brussels Airlines, LVMH. Naszą ambicją jest projektowanie i rozwijanie innowacyjnych interfejsów urządzeń mobilnych, webowych, AR czy VR. Stale podążamy za potrzebami naszych klientów i szukamy nowych rozwiązań hybrydowych, PWA czy cross-platformowych.

Przewiń do profilu firmy