background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Specjalista Helpdesk IT

ASARI Sp. z o.o.O firmie

  • podkarpackie
    podkarpackie
  • ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami i systemami
  • testowanie aplikacji rozwijanych w ramach zespołu
  • obsługę systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń
  • opisywanie rozwiązań problemów do bazy wiedzy w celu ponownego użycia
  • stały kontakt z klientem i bieżące informowanie o przebiegu podjętych działań.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w obsłudze telefonicznej klientów
  • umiejętności pracy na dużej liczbie aplikacji
  • komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • kreatywności i umiejętności rozwiązywania problemów
  • zdolności analityczne
  • biegłość w obsłudze sprzętów elektronicznych
  • zainteresowanie nowymi technologiami
  • umiejętności pracy w zespole
  • dobra organizacja pracy i wysoki poziom motywacji
  • doświadczenie w pracy przy produktach IT
  • podstawowa znajomość HTML i CSS
  • znajomość środowiska Linux

To oferujemy

  • Umowę B2B/ umowę o pracę.
  • Możliwość wykonywania pracy zdalnie.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Pracę dla lidera branży o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Dostęp do zaawansowanych aplikacji i technologii.
  • Swobodę działania.
  • Relacje partnerskie bazujące na szacunku i zaufaniu.
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie profesjonalnego zespołu.
  • Możliwość realnego rozwoju i poszerzania kompetencji.

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • możliwość pracy zdalnej
  • spotkania integracyjne
  • kawa / herbata
  • paczki świąteczne
  • świętowanie urodzin
  • inicjatywy dobroczynne

Firma ASARI od ponad 20 lat oferuje innowacyjne aplikacje i systemy CRM, które przenoszą zwykły biznes do modelu Business Intelligence. Naszą ideą jest działanie w duchu SMART YOUR BUSINESS, a co za tym idzie proponowanie właścicielom firm nowych rozwiązań technologicznych, dzięki którym praca jest łatwiejsza, jej efekty mierzalne, a proces wzrastania w biznesie przyspieszony! W portfolio naszej marki mamy narzędzia przystosowane do wielu branż: ASARI CRM, ASARI TRACKER, ASARI WWW, w tym dedykowane sektorowi nieruchomości.

Wejdź do świata ASARI i poznaj nas bliżej:

https://asaricrm.com/

https://www.facebook.com/asaripl

Prześlij do nas

  • CV.
  • Jeśli chcesz list motywacyjny - nie musisz trzymać się utartych schematów i standardowych zwrotów. Interesujesz nas szczery Ty, Twoje motywacje i to, czym możesz wzbogacić ASARI.
  • Niespodziankę - czyli szeroko pojęte “coś”, czym chcesz się pochwalić, wyróżnić od innych, zapaść w pamięć i zaskarbić nasze zainteresowanie.
  • Koniecznie wskaż informację o oczekiwanych zarobkach.

Jesteś dobry? Pasujesz do ASARI? Nie będziemy czekać do końca procesu rekrutacji - zatrudnimy Cię od razu.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Specjalista Helpdesk IT, podkarpackie