Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista Helpdesk

ESKOM IT Sp. z o.o.

umowa zlecenie
3 5006 500 brutto / mies.
kontrakt B2B
3 5006 500 netto (+ VAT) / mies.
  • Kielce

    Kielce, świętokrzyskie
  • ogłoszenie wygasło 16 dni temu
  • umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • Szukamy wielu kandydatów
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Windows Server

  • Active Directory

  • Microsoft Exchange

Mile widziane

  • Jira

  • Confluence

Twój zakres obowiązków

  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,

  • Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,

  • Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),

  • Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,

  • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,

  • Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.

Nasze wymagania

  • Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,

  • Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,

  • Znajomość Windows Server,

  • Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,

  • Znajomość metodyki ITIL,

  • Znajomość usługi Microsoft Exchange,

  • Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,

  • Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.

  • Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),

  • Komunikatywność.

Mile widziane

  • Znajomość Jiry i Confluence,

  • Doświadczenie w obsłudze klienta.

Tak organizujemy naszą pracę

Tak pracujemy

  • wewnątrz organizacji
  • u klienta

Takie dajemy możliwości rozwoju

  • czas na rozwój Twoich pomysłów

  • wspieramy wydarzenia dla IT

  • wymiana wiedzy technicznej w firmie

To oferujemy

  • Długoterminową współpracę,

  • Rozwój w obszarze Administracji IT,

  • Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,

  • Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-6500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),

  • Pracę (8h) w godzinach 8-18 (Warszawa i Pruszków) + zdalne dyżury lub pracę zmianową (Kielce) w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku,

  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,

  • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • brak dress code’u

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • program rekomendacji pracowników

ESKOM IT Sp. z o.o.

ESKOM to firma stworzona i kreowana przez wyjątkowych ludzi, którzy zawsze wytrwale dążą do wyznaczonego celu. Od 19 lat świadczymy profesjonalne usługi informatyczne (outsourcing IT), wdrażamy dedykowane rozwiązania informatyczne z zakresu infrastruktury i bezpieczeństwa IT.

ESKOM ma status partnerski HP Enterprise Platinum Partner, jest Złotym Partnerem Microsoft oraz pracuje na rozwiązaniach oferowanych przez Red Hat, czego potwierdzeniem jest status Red Hat Premier Business Partner. Wdrożyliśmy i przestrzegamy procedur, posiadamy również certyfikaty Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Informacji wg norm PN-EN ISO 9001:2015, ISO/IEC 27011:2013.

Przewiń do profilu firmy