dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista Helpdesk
ESKOM IT Sp. z o.o.
Kielce
Kielce, świętokrzyskie- ogłoszenie wygasło 16 dni temu
- umowa zlecenie, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca zdalna, praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- Szukamy wielu kandydatów
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України

Technologie, których używamy
Wymagane
Windows Server
Active Directory
Microsoft Exchange
Mile widziane
Jira
Confluence
Twój zakres obowiązków
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.
Nasze wymagania
Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
Znajomość Windows Server,
Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
Znajomość metodyki ITIL,
Znajomość usługi Microsoft Exchange,
Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
Komunikatywność.
Mile widziane
Znajomość Jiry i Confluence,
Doświadczenie w obsłudze klienta.
Tak organizujemy naszą pracę
Tak pracujemy
- wewnątrz organizacji
- u klienta
Takie dajemy możliwości rozwoju
czas na rozwój Twoich pomysłów
wspieramy wydarzenia dla IT
wymiana wiedzy technicznej w firmie
To oferujemy
Długoterminową współpracę,
Rozwój w obszarze Administracji IT,
Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-6500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
Pracę (8h) w godzinach 8-18 (Warszawa i Pruszków) + zdalne dyżury lub pracę zmianową (Kielce) w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku,
Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie szkoleń i kursów
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
owoce
spotkania integracyjne
firmowa drużyna sportowa
brak dress code’u
dodatkowe świadczenia socjalne
program rekomendacji pracowników
ESKOM IT Sp. z o.o.
ESKOM to firma stworzona i kreowana przez wyjątkowych ludzi, którzy zawsze wytrwale dążą do wyznaczonego celu. Od 19 lat świadczymy profesjonalne usługi informatyczne (outsourcing IT), wdrażamy dedykowane rozwiązania informatyczne z zakresu infrastruktury i bezpieczeństwa IT.
ESKOM ma status partnerski HP Enterprise Platinum Partner, jest Złotym Partnerem Microsoft oraz pracuje na rozwiązaniach oferowanych przez Red Hat, czego potwierdzeniem jest status Red Hat Premier Business Partner. Wdrożyliśmy i przestrzegamy procedur, posiadamy również certyfikaty Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Informacji wg norm PN-EN ISO 9001:2015, ISO/IEC 27011:2013.