Ta oferta pracy jest nieaktualna od 3 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista Helpdesk - Pierwsza Linia Wsparcia

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 17.05.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    W IIIT wytwarzamy przede wszystkim szyte na miarę rozwiązania informatyczne, dzięki którym efektywnie wspieramy przedsięwzięcia biznesowe naszych klientów.

    W naszym bogatym i wciąż powiększającym się portfolio znajdują się:

    • Systemy wspierające bardzo złożone procesy biznesowe – autorskie rozwiązania, które rewolucjonizują działalność i wydatnie zwiększają zyski naszych partnerów
    • Pionierskie pod względem koncepcji i technologii systemy informatyczne stworzone przez nasz Dział Badań i Rozwoju
    • Ogromne pokłady innowacyjnych pomysłów i koncepcji, które niedługo przekształcimy w działające prototypy, a ostatecznie w rentowne start-up’y 

    Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

    Specjalisty Helpdesk (Pierwsza Linia Wsparcia)
    Miejsce pracy: Warszawa

    chcąc tym samym wzmocnić jeden z naszych zespołów.

     

    Jeśli zależy Ci na: 

    • elastycznych godzinach pracy
    • nieformalnych warunkach pracy, w tym braku korporacyjnej biurokracji
    • dostępie do świadczeń typu Multisport i Medicover
    • pracy w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy
    • przyjaznym środowisku, w którym doceniane będą Twoje pasje i zaangażowanie
    • ciekawych wyzwaniach oraz nieprzebranych możliwościach rozwoju to z pewnością do siebie pasujemy!


    Jeśli do nas dołączysz, postawimy przed Tobą następujące zadania:

    • bieżące wsparcie użytkowników (I linia wsparcia)
    • obsługa systemu ticketowego
    • pomoc użytkownikom zdalnie i on-site
    • podłączenie i konfiguracja urządzeń sieciowych
    • instalacja sprzętu teleinformatycznego
    • instalacja i konfiguracja oprogramowania
    • serwis sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
    • relokacja sprzętu komputerowego
    • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie wsparcia serwisowego

    Wystarczy, że:

    • posiadasz wykształcenie minimum średnie techniczne
    • umiesz samodzielnie analizować i rozwiązywać problemy
    • potrafisz instalować oprogramowanie PC
    • znasz Linux Ubuntu oraz Windows 7/10 na poziomie wystarczającym do zainstalowania oraz skonfigurowania tych systemów
    • wiesz, jak zbudowany jest komputer
    • znasz podstawy działania sieci komputerowych
    • jesteś zorganizowany i terminowy
    • lubisz pracować w zespole
    • jesteś komunikatywny i potrafisz współpracować z użytkownikami / klientami
    • chcesz się rozwijać i dbasz o to, aby stale podnosić swoje kwalifikacje 


    Dodatkowo ucieszy nas, jeżeli:

    • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
    • potrafisz komunikować się w języku angielskim

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku "APLIKUJ TERAZ".

    Aplikując nie zapomnij o upoważnieniu nas do przetwarzania Twoich danych osobowych dodając następującą klauzulę:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez IIIT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego". 

    W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy o dodanie następującej zgody: 

    "Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji."