Specjalista - Helpdesk

NCBR+ sp. z o.o.O firmie

NCBR+ sp. z o.o.

Nowogrodzka 47A

Warszawa

NCBR+ sp. z o.o.

Wspólnie z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju (w ramach Grupy NCBR) jesteśmy największym ośrodkiem finansującym rozwój prac badawczo-rozwojowych w Europie Centralnej. Pracujemy na rzecz wzrostu konkurencyjności polskiej gospodarki. Wspieramy tworzenie i wprowadzanie na rynek nowych produktów i usług, które mogą zrewolucjonizować rzeczywistość każdego z nas. Opracowujemy oraz realizujemy programy, w ramach których naukowcy i przedsiębiorstwa mogą uzyskać finansowanie różnorodnych innowacji. Od początku swojej działalności przeznaczyliśmy na ten cel przeszło 50 miliardów złotych, finansując tysiące projektów badawczych, które codziennie przyczyniają się do poprawy jakości życia milionów Polaków.
Specjalista
Helpdesk

nr referencyjny: DUIT_10_S3_20
miejsce pracy: Warszawa
wymiar etatu: cały

TWOJA ROLA:

Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom w obszarze IT w ramach I i II linii wsparcia.

Główne zadania: 
  • obsługa systemów informatycznych Grupy NCBR i bezpośrednie wsparcie ich użytkowników poprzez diagnostykę i rozwiązywanie zgłaszanych problemów systemowych, aplikacyjnych, sieciowych;
  • obsługa systemu zgłoszeń i prowadzenie dokumentacji technicznej;
  • weryfikacja wniosków oraz nadawanie/odbieranie uprawnień użytkownikom;
  • wdrożenia i aktualizację sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń sieciowych i drukarek;
  • wsparcie merytoryczne i udział w zamówieniach publicznych dotyczących zakupu sprzętu komputerowego, systemów informatycznych, etc.

OCZEKIWANIA:

  • minimum roczne doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z bezpośrednią obsługą klienta;
  • wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu informatyki;
  • praktyczną znajomość systemu MS Windows 7/8.1/10 i pakietu Microsoft Office na poziomie minimum średnio zawansowanym;
  • podstawową znajomość usługi Active Directory;
  • podstawowa znajomość usług sieciowych (TCP/IP, LAN, WAN, WLAN);
  • umiejętność diagnozowania/konserwowania/drobnej naprawy sprzętu komputerowego;
  • umiejętność proponowania i wdrażania rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby klientów wewnętrznych;
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracy.

MILE WIDZIANA: 

  • znajomość przepisów prawa i procedur zakupów zamówień publicznych

Oferujemy:

Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnością spełniających wymagania rekrutacyjne.

Zaznaczamy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

NCBR+ sp. z o.o.

Wspólnie z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju (w ramach Grupy NCBR) jesteśmy największym ośrodkiem finansującym rozwój prac badawczo-rozwojowych w Europie Centralnej. Pracujemy na rzecz wzrostu konkurencyjności polskiej gospodarki. Wspieramy tworzenie i wprowadzanie na rynek nowych produktów i usług, które mogą zrewolucjonizować rzeczywistość każdego z nas. Opracowujemy oraz realizujemy programy, w ramach których naukowcy i przedsiębiorstwa mogą uzyskać finansowanie różnorodnych innowacji. Od początku swojej działalności przeznaczyliśmy na ten cel przeszło 50 miliardów złotych, finansując tysiące projektów badawczych, które codziennie przyczyniają się do poprawy jakości życia milionów Polaków.
Specjalista
Helpdesk

nr referencyjny: DUIT_10_S3_20
miejsce pracy: Warszawa
wymiar etatu: cały

TWOJA ROLA:

Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom w obszarze IT w ramach I i II linii wsparcia.

Główne zadania: 
  • obsługa systemów informatycznych Grupy NCBR i bezpośrednie wsparcie ich użytkowników poprzez diagnostykę i rozwiązywanie zgłaszanych problemów systemowych, aplikacyjnych, sieciowych;
  • obsługa systemu zgłoszeń i prowadzenie dokumentacji technicznej;
  • weryfikacja wniosków oraz nadawanie/odbieranie uprawnień użytkownikom;
  • wdrożenia i aktualizację sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń sieciowych i drukarek;
  • wsparcie merytoryczne i udział w zamówieniach publicznych dotyczących zakupu sprzętu komputerowego, systemów informatycznych, etc.

OCZEKIWANIA:

  • minimum roczne doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z bezpośrednią obsługą klienta;
  • wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu informatyki;
  • praktyczną znajomość systemu MS Windows 7/8.1/10 i pakietu Microsoft Office na poziomie minimum średnio zawansowanym;
  • podstawową znajomość usługi Active Directory;
  • podstawowa znajomość usług sieciowych (TCP/IP, LAN, WAN, WLAN);
  • umiejętność diagnozowania/konserwowania/drobnej naprawy sprzętu komputerowego;
  • umiejętność proponowania i wdrażania rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby klientów wewnętrznych;
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracy.

MILE WIDZIANA: 

  • znajomość przepisów prawa i procedur zakupów zamówień publicznych

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę
  • biuro w centrum miasta
  • elastyczne godziny pracy
  • narzędzia pracy
  • rozwój
  • szkolenia
  • język angielski
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie grupowe
  • zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
  • pakiet sportowy
  • zielone środy

Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnością spełniających wymagania rekrutacyjne.

Zaznaczamy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy