Oferta pracy

Specjalista helpdesk z językiem francuskim

Experis

  • Kraków, małopolskie

  • ważna jeszcze 8 dni
    do: 03 lis 2021
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
Grafika górna
Experis jest globalną firmą doradztwa personalnego, adresowaną do specjalistów i kadry zarządzającej w obszarze IT. Wykorzystując potencjał kandydatów zapewniamy im wszechstronny rozwój zawodowy, łącząc ich z wiodącymi na rynku pracodawcami. Każdą technologię można kupić, ale prawdziwą wartością w biznesie są ludzie. Pozwól nam pomóc w rozwoju Twojej zawodowej przyszłości.
Specjalista helpdesk z językiem francuskim
Miejsce pracy: Kraków | Numer ref. SHJ/110/MFI

Oferta:

  • Praca 100% zdalna, w pełnym wymiarze godzin
  • Praca pn.-pt. w godz. 8-19 (2 zmiany: 8-16 i 11-19 naprzemiennie co tydzień)
  • Umowa o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Benefity: pakiet opieki medycznej (Luxmed), ubezpieczenie na życie, Multikafeteria (w tym karta Multisport), bonus świąteczny

Wymagania:

  • Doskonała znajomość języków francuskiego i angielskiego w mowie i piśmie (C1)
  • Minimum roczne doświadczenie w branży zorientowanej na klienta
  • Komunikatywność, umiejętność przejęcia inicjatywy, umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętność szybkiego pisania - 40 (lub więcej) słów na minutę
  • Biegła znajomość MS Office i przeglądarek internetowych
  • Stabilne łącze internetowe (praca 100% zdalna)
  • Podstawowa znajomość gier (jeśli jesteś regularnym graczem jest to dodatkowy atut)

Zadania:

  • Kontakt z klientem francusko- i angielskojęzycznym (email, chat, wiadomości, połączenia telefoniczne)
  • Rozwiazywanie problemów na podstawie dostępnej bazy wiedzy i innych zasobów
  • Odpowiadanie na pytania Klientów oraz zbieranie opinii
  • Dokonywanie rekomendacji produktów i pomoc Klientom w dokonywaniu zakupów
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Grafika dolna
Specjalista helpdesk z językiem francuskimNumer ref.: SHJ/110/MFI

Zadania:

  • Kontakt z klientem francusko- i angielskojęzycznym (email, chat, wiadomości, połączenia telefoniczne)
  • Rozwiazywanie problemów na podstawie dostępnej bazy wiedzy i innych zasobów
  • Odpowiadanie na pytania Klientów oraz zbieranie opinii
  • Dokonywanie rekomendacji produktów i pomoc Klientom w dokonywaniu zakupów

Wymagania:

  • Doskonała znajomość języków francuskiego i angielskiego w mowie i piśmie (C1)
  • Minimum roczne doświadczenie w branży zorientowanej na klienta
  • Komunikatywność, umiejętność przejęcia inicjatywy, umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętność szybkiego pisania - 40 (lub więcej) słów na minutę
  • Biegła znajomość MS Office i przeglądarek internetowych
  • Stabilne łącze internetowe (praca 100% zdalna)
  • Podstawowa znajomość gier (jeśli jesteś regularnym graczem jest to dodatkowy atut)

Oferta:

  • Praca 100% zdalna, w pełnym wymiarze godzin
  • Praca pn.-pt. w godz. 8-19 (2 zmiany: 8-16 i 11-19 naprzemiennie co tydzień)
  • Umowa o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Benefity: pakiet opieki medycznej (Luxmed), ubezpieczenie na życie, Multikafeteria (w tym karta Multisport), bonus świąteczny
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne