Soloplan Polska Sp. z o.o. Sp.k.

Specjalista IT - Customer Service Consultant [m|k]

Soloplan Polska Sp. z o.o. Sp.k.O firmie

  • Katowice
    Katowice, śląskie
  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 2 maj 2020
  • Specjalista

Soloplan Polska Sp. z o.o. Sp.k.

Katowice

Firma Soloplan – dostawca oprogramowania logistycznego.

Soloplan jest jednym z wiodących producentów oprogramowania logistycznego na terenie Niemiec. Jako jeden z czołowych producentów, opracowujemy i dostarczamy innowacyjny i elastyczny pakiet oprogramowania CarLo®, stworzony do efektywnej realizacji wszystkich zadań związanych z zarządzaniem transportem.

Z naszego oprogramowania korzystają firmy na całym świecie. Prowadź szkolenia z CarLo® na terenie całej Europy i miej aktywny kontakt z klientami! Czekamy właśnie na Ciebie jako:
Specjalista IT - Customer Service Consultant [m|k]

Dołącz do międzynarodowego grona specjalistów w zakresie IT (First-Level-Support, bądź Second-Level-Support). Do Twoich obowiązków będzie należało:

Opis stanowiska
  • Kompetentne wsparcie techniczne związane z obsługą oprogramowania drogą telefoniczną, mailową i zdalną
  • Rejestrowanie technicznych zgłoszeń, ich analiza oraz opracowywanie rozwiązań
  • Przyjmowanie zgłoszeń klientów oraz ich dokumentacja w systemie
Kandydatom, którzy są zainteresowani wyjazdami służbowymi, oferujemy dodatkowy system premii. W ramach pracy w tym trybie wymagamy:
  • Instalacja oprogramowania u naszych klientów
  • Konfiguracja oprogramowania u klienta
  • Szkolenie klientów z zakresu oprogramowania

Wymagania:

  • Ukończone studia na kierunkach informatycznych lub Logistycznych, bądź doświadczenie zawodowe w zakresie IT-Support | IT-Service Desk
  • Bardzo dobra znajomość IT
  • Biegła znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie
  • Umiejętne zarządzanie czasem pracy
  • Dyspozycyjność w przypadku kandydatów zainteresowanych wyjazdami służbowymi
Oferujemy:
  • Atrakcyjne i nowocześnie urządzone miejsce pracy w innowacyjnym przedsiębiorstwie w samym centrum Katowic
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Pakiet szkoleń

Soloplan Polska
Sp. z o. o. Sp.k.
Oprogramowanie
dla transportu,
spedycji i logistyki


ul. Dąbrówki 13
40 -081 Katowice
Polska 

Dodatkowe informacje: soloplan.pl/kariera

Prosimy o nadesłanie aplikacji w języku angielskim lub niemieckim z informacją o oczekiwanym wynagrodzeniu, terminem najwcześniejszego podjęcia pracy oraz Job-ID 650-2.
To, co nas wyróżnia to długotrwała oraz perspektywiczna współpraca w nowoczesnym środowisku
pracy. Wszelkich informacji na temat Twoich możliwości rozwoju oraz atrakcyjnych warunków
zatrudnienia udzielimy Ci podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
 
Firma Soloplan – dostawca oprogramowania logistycznego.

Soloplan jest jednym z wiodących producentów oprogramowania logistycznego na terenie Niemiec. Jako jeden z czołowych producentów, opracowujemy i dostarczamy innowacyjny i elastyczny pakiet oprogramowania CarLo®, stworzony do efektywnej realizacji wszystkich zadań związanych z zarządzaniem transportem.

Z naszego oprogramowania korzystają firmy na całym świecie. Prowadź szkolenia z CarLo® na terenie całej Europy i miej aktywny kontakt z klientami! Czekamy właśnie na Ciebie jako:
Specjalista IT - Customer Service Consultant [m|k]

Dołącz do międzynarodowego grona specjalistów w zakresie IT (First-Level-Support, bądź Second-Level-Support). Do Twoich obowiązków będzie należało:

Opis stanowiska
  • Kompetentne wsparcie techniczne związane z obsługą oprogramowania drogą telefoniczną, mailową i zdalną
  • Rejestrowanie technicznych zgłoszeń, ich analiza oraz opracowywanie rozwiązań
  • Przyjmowanie zgłoszeń klientów oraz ich dokumentacja w systemie
Kandydatom, którzy są zainteresowani wyjazdami służbowymi, oferujemy dodatkowy system premii. W ramach pracy w tym trybie wymagamy:
  • Instalacja oprogramowania u naszych klientów
  • Konfiguracja oprogramowania u klienta
  • Szkolenie klientów z zakresu oprogramowania

Wymagania:

  • Ukończone studia na kierunkach informatycznych lub Logistycznych, bądź doświadczenie zawodowe w zakresie IT-Support | IT-Service Desk
  • Bardzo dobra znajomość IT
  • Biegła znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie
  • Umiejętne zarządzanie czasem pracy
  • Dyspozycyjność w przypadku kandydatów zainteresowanych wyjazdami służbowymi
Oferujemy:
  • Atrakcyjne i nowocześnie urządzone miejsce pracy w innowacyjnym przedsiębiorstwie w samym centrum Katowic
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Pakiet szkoleń
Prosimy o nadesłanie aplikacji w języku angielskim lub niemieckim z informacją o oczekiwanym wynagrodzeniu, terminem najwcześniejszego podjęcia pracy oraz Job-ID 650-2.
To, co nas wyróżnia to długotrwała oraz perspektywiczna współpraca w nowoczesnym środowisku
pracy. Wszelkich informacji na temat Twoich możliwości rozwoju oraz atrakcyjnych warunków
zatrudnienia udzielimy Ci podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
 

Ogłoszenie archiwalne