Oferta pracy

Specjalista IT ds. Wsparcia Użytkownika (współpraca B2B)

Schenker Sp. z o.o.O firmie

Schenker Sp. z o.o.

Żwirki i Wigury 18

Warszawa

Specjalista IT ds. Wsparcia Użytkownika (współpraca B2B)


W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Dołącz do transformacji cyfrowej w jednej z największych firm logistycznych na świecie. Naszą siłą jest różnorodność, czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności, a jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Jakie są główne obowiązki i wyzwania na tym stanowisku?

  • Kompleksowa obsługa zgłoszeń drugiej linii wsparcia IT związanych ze sprzętem, aplikacjami biznesowymi, oprogramowaniem i sieciami,
  • Odpowiedzialność za poprawne funkcjonowanie sprzętu komputerowego,
  • Wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów z urządzeniami mobilnymi,
  • Instalacja oprogramowania oraz konfiguracja komputerów dla użytkowników,
  • Realizacja procesu wyposażania oraz wdrażania nowych pracowników w obszar systemów informatycznych,
  • Podstawowy serwis sprzętu komputerowego,
  • Obsługa dystrybucji sprzętu komputerowego i akcesoriów,
  • Współpraca z zespołami utrzymującymi infrastrukturę informatyczną Schenker oraz z zewnętrznymi działami wsparcia tj. service desk i field suport,
  • Zarządzanie wiedzą na temat lokalnych oraz globalnych rozwiązań IT,
  • Tworzenie i aktualizowanie instrukcji i procedur,
  • Budowanie partnerskich relacji z naciskiem na sukces i satysfakcję Klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • Wsparcie przy wypracowaniu standardów oraz wdrażanie ich w oddziałach firmy.

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenie wyższe preferowane w dziedzinie informatyki lub ostatni rok studiów,
  • Bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego i systemu operacyjnego Windows 10 na poziomie administracji stacjami roboczymi,
  • Bardzo dobra znajomość środowiska Microsoft Office 365,
  • Znajomość zagadnień związanych z sieciami LAN, WAN i WLAN, 
  • Doświadczenie w zakresie diagnozowania i usuwania awarii sprzętu komputerowego,
  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w rozwiązywaniu problemów jak również umiejętność pracy w zespole,
  • Zdolność do efektywnej komunikacji na wszystkich poziomach organizacji,
  • Umiejętność dokumentowania znalezionego rozwiązania,
  • Nastawienie na skuteczność oraz terminowość realizacji zadań,
  • Umiejętność określania priorytetów,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Mile widziane doświadczenie z ServiceNow lub podobnymi narzędziami,
  • Mile widziana znajomość środowiska urządzeń mobilnych oraz usług MDM, MAM (np. SOTI, Samsung Knox),
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum B1),
  • Mobilność (prawo jazdy kat. B).

Oferujemy:

  • Kontrakt B2B,
  • Pracę w wielokulturowym środowisku ludzi cechujących się energią, pasją i zaangażowaniem, którzy współpracują, aby osiągnąć ambitne cele i kształtować swój indywidualny potencjał,
  • Kulturę organizacyjną opartą na współpracy i koleżeństwie,
  • Duże możliwości rozwoju w ramach całej grupy DB Schenker.

Ogłoszenie archiwalne