Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista IT Helpdesk

STORTREC POLSKA sp. z o.o.O firmie

4 5005 500 brutto / mies.

STORTREC POLSKA sp. z o.o.

Antoniego Józefa Madalińskiego 20

Warszawa

www.stortrec.com

Firma StorTrec AG została założona w lipcu 2001 roku jako organizacja wspierająca. Od momentu powstania Grupa StorTrec zachowała dwie podstawowe zasady. Pierwszą było oferowanie wyłącznie usług IT. Drugą było skoncentrowanie się na sektorze ochrony i przetwarzania danych.Integralność, którą StorTrec pokazał od samego początku, pozwoliła nam stać się szanowanym liderem w naszej dziedzinie działalności i nawiązać bliskie partnerstwo z producentami i partnerami dystrybucyjnymi.W lutym 2019 powstała kolejna nasza spółka córka - Stortrec Polska Sp. z o.o. Jej zadaniem jest rozwijanie naszej oferty usług w Polsce.

Specjalista IT Helpdesk

Poszukujemy 1 osoby na stanowisko Specjalista IT Helpdesk (obszar Midrange, Enterprise Storage) do pracy w Helpdesku IT w Warszawie.
Praca w systemie 24x7x365 w oparciu o zmiany (7-16, 12-21, 21-6)
Gotowość do okresowych szkoleń za granicą.

Uwaga! Z uwagi na pandemię COVID-19 rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w trybie online. Test kompetencji technicznych odbędzie się w siedzibie firmy po przedstawieniu negatywnego testu na COVID-19 (RT-PCR lub antygenowego).

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie.
  • Znajomość technologii informatycznych.
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)
  • Dodatkowa znajomość innych języków obcych (portugalski, niemiecki) jest mile widziana.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Bardzo dobra znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Umiejętność pracy w zespole (20 osób w różnych krajach).
  • Wymagamy gotowości do odbycia wprowadzającego treningu/szkolenia technicznego (ok. 3 - 6 miesięcy) oraz do odbycia okresowych szkoleń za granicą. 
  • Prosimy o przesłanie CV wyłącznie w języku angielskim.

Co zapewniamy?

  • Umowę o pracę.
  • Rodzinną atmosferę pracy - nieformalnie zamiast formalnie. W przyjemnej atmosferze pracy, zapewniamy niezbędne bezpieczeństwo na przyszłość.
  • Elastyczne godziny pracy - ponieważ życia nie można w 100% zaplanować. Jako firma przyjazna rodzinom, wspieramy zgodność życia zawodowego i prywatnego oraz umożliwiamy naszym pracownikom pogodzenie ich celów zawodowych i prywatnych.
  • Płaską hierarchię zarządzania - uczestnictwo zamiast kręcenia głową. Bezpośrednia i otwarta komunikacja między pracownikami i menedżerami, wzmacnia rodzinną atmosferę pracy i skraca ścieżki decyzyjne i procesowe.
  • Perspektywę rozwoju - szczególne możliwości rozwoju zawodowego. StorTrec oferuje wyzwania i konieczną swobodę rozwoju zawodowego i osobistego.
  • Wspieramy Cię dalszym kształceniem i szkoleniami oraz regularnymi ocenami pracowników.
  • Dbamy o Twoje zdrowie - oferujemy pakiet prywatnej opieki medycznej (Luxmed), także dla członka rodziny oraz dofinansowanie do zajęć fizycznych (karta Multisport)
  • Napoje zimne i gorące w siedzibie firmy

Ogłoszenie archiwalne