Inter-Team Sp. z o.o.

Specjalista IT Helpdesk

Inter-Team Sp. z o.o.O firmie

Inter-Team Sp. z o.o.

Białołęcka 233

Warszawa

top

Jesteśmy ogólnopolskim dystrybutorem części samochodowych i wyposażenia warsztatów. Posiadamy 80 oddziałów na terenie całego kraju i oddział w Czechach. Od ponad 27 lat kształtujemy rynek motoryzacji w Polsce i Europie. Zatrudniamy ponad 1400 pracowników. Posiadamy silnych partnerów zapewniających nam stabilne warunki do rozwoju. Jako pierwsi w branży testujemy i wdrażamy nowoczesne rozwiązania dedykowane naszym klientom. Wchodzimy na nowe rynki, realizujemy fascynujące projekty z zakresu nowych technologii, IT, logistyki, marketingu i promocji. Brzmi interesująco?

 
Aktualnie poszukujemy:  
Specjalista IT Helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Ewidencja incydentów za pośrednictwem systemu zgłoszeń, wiadomości e-mail, telefonu lub poprzez osobiste zgłoszenie problemu przez użytkowania sieci
  • Czynna realizacja zgłoszonych nieprawidłowości sieciowych
  • Monitorowanie i koordynacja działań naprawczych
  • Współpraca z innymi liniami wsparcia
  • Udzielanie informacji o statusie zgłoszeń i postępie realizacji
  • Wsparcie użytkowników w bieżącej pracy z systemami, aplikacjami biurowymi, sprzętem stacji roboczych oraz smartphone
  • Administracja sprzętem informatycznym, konserwacja i wymiana stanowisk roboczych oraz urządzeń peryferyjnych
  • Rozwiązywanie problemów stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych
  • Instalacja systemów i oprogramowania
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem sprzętu IT między centralą firmy, serwisem a filiami
  • Konfigurowanie telefonów komórkowych do pracy w środowisku firmowym
  • Prowadzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej, w tym tworzenie instrukcji oraz uzupełnianie bazy wiedzy

Oczekujemy:

  • Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej
  • Punktualności, systematyczności oraz terminowego wykonywania powierzonych obowiązków
  • Umiejętności pracy wielowątkowej i pod presją czasu
  • Zainteresowania obszarem technologii informatycznych: komputery, urządzenia peryferyjne, systemy operacyjne MS Windows, systemy operacyjne Linux, telefonia komórkowa
  • Znajomości MS Active Directory
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
  • Wiedzy z zakresu administracji systemami operacyjnymi: MS Windows (7, 10, Windows Serwer), Linux
  • Wiedzy z zakresu języków skryptowych: vbs, bat
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Mile widziane doświadczenie na analogicznym stanowisku w pierwszej linii wsparcia (administrator lub Service Desk)

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki płacowe
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych (m.in. dofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnej i pakietu sportowego)
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Szkolenie wstępne umożliwiające sprawne wykonywanie powierzonych obowiązków
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole

 

Oferty (CV ze zdjęciem wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych)
prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ poniżej.

aplikuj
 
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane aplikacje.

Jesteśmy ogólnopolskim dystrybutorem części samochodowych i wyposażenia warsztatów. Posiadamy 80 oddziałów na terenie całego kraju i oddział w Czechach. Od ponad 27 lat kształtujemy rynek motoryzacji w Polsce i Europie. Zatrudniamy ponad 1400 pracowników. Posiadamy silnych partnerów zapewniających nam stabilne warunki do rozwoju. Jako pierwsi w branży testujemy i wdrażamy nowoczesne rozwiązania dedykowane naszym klientom. Wchodzimy na nowe rynki, realizujemy fascynujące projekty z zakresu nowych technologii, IT, logistyki, marketingu i promocji. Brzmi interesująco?

 
Aktualnie poszukujemy:  
Specjalista IT Helpdesk

Zakres obowiązków:

  • Ewidencja incydentów za pośrednictwem systemu zgłoszeń, wiadomości e-mail, telefonu lub poprzez osobiste zgłoszenie problemu przez użytkowania sieci
  • Czynna realizacja zgłoszonych nieprawidłowości sieciowych
  • Monitorowanie i koordynacja działań naprawczych
  • Współpraca z innymi liniami wsparcia
  • Udzielanie informacji o statusie zgłoszeń i postępie realizacji
  • Wsparcie użytkowników w bieżącej pracy z systemami, aplikacjami biurowymi, sprzętem stacji roboczych oraz smartphone
  • Administracja sprzętem informatycznym, konserwacja i wymiana stanowisk roboczych oraz urządzeń peryferyjnych
  • Rozwiązywanie problemów stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych
  • Instalacja systemów i oprogramowania
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem sprzętu IT między centralą firmy, serwisem a filiami
  • Konfigurowanie telefonów komórkowych do pracy w środowisku firmowym
  • Prowadzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej, w tym tworzenie instrukcji oraz uzupełnianie bazy wiedzy

Oczekujemy:

  • Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej
  • Punktualności, systematyczności oraz terminowego wykonywania powierzonych obowiązków
  • Umiejętności pracy wielowątkowej i pod presją czasu
  • Zainteresowania obszarem technologii informatycznych: komputery, urządzenia peryferyjne, systemy operacyjne MS Windows, systemy operacyjne Linux, telefonia komórkowa
  • Znajomości MS Active Directory
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
  • Wiedzy z zakresu administracji systemami operacyjnymi: MS Windows (7, 10, Windows Serwer), Linux
  • Wiedzy z zakresu języków skryptowych: vbs, bat
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Mile widziane doświadczenie na analogicznym stanowisku w pierwszej linii wsparcia (administrator lub Service Desk)

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki płacowe
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych (m.in. dofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnej i pakietu sportowego)
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Szkolenie wstępne umożliwiające sprawne wykonywanie powierzonych obowiązków
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole

 

Oferty (CV ze zdjęciem wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych)
prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ poniżej.

 
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane aplikacje.

Ogłoszenie archiwalne