Oferta pracy

Specjalista IT Service Desk (1, 2 Linia Wsparcia)

KOMSA Polska Sp. z o.o.O firmie

KOMSA Polska Sp. z o.o.

Kazimierza Michalczyka 5

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników w zakresie usług IT oraz Comarch ERP Optima

  • Rozwiązywanie problemów z usługami IT

  • Bezpośrednią komunikację z 3 linią wsparcia w centrali w Niemczech

Nasze wymagania

  • Wykształcenie kierunkowe (informatyka, telekomunikacja, , programowanie)

  • Dobra znajomość sprzętu IT (PC, laptopy, drukarki, sprzęt sieciowy) oraz klienckich systemów operacyjnych Windows 7/10

  • Bardzo dobra znajomość Microsoft Windows Server 2012/2016/2019 oraz usług Active Directory, DNS, DHCP, IIS

  • Dobra znajomość Microsoft SQL Server, Microsoft Exchange Server

  • Dobra znajomość Linux debian/Ubuntu – usługi serwerowe

  • Dobra znajomość Pakietu MS Office 2010/2016

  • Wymagana znajomość systemu Comarch ERP Optima

  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu środowiskami wirtualnymi VMWare

  • Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego

  • Prawo jazdy kat. B

To oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat albo współpraca na kontrakcie B2B w międzynarodowej firmie

  • pakiet socjalny (karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, program kafeteryjny)

  • pracę w młodym, dynamicznym zespole

  • kontakt z nowoczesnymi technologiami

  • możliwość wymiany doświadczeń oraz rozwoju zawodowego w ramach niemieckiego koncernu Komsa Kommunikation Sachsen AG

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie