background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Specjalista IT Service Desk

TDJ Sp. z o.o.O firmie

  • Katowice
    Katowice, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Active Directory

Twój zakres obowiązków

  • Pierwsza linia wsparcia technicznego – przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń,
  • Bezpośrednie, telefoniczne oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania, urządzeń mobilnych i sprzętu komputerowego,
  • Monitoring i reakcja na zdarzenia otrzymywane z systemów monitorujących infrastrukturę IT,
  • Samodzielne rozwiązywanie zaistniałych problemów oraz współpraca z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury i systemów IT (II i III linia wsparcia),
  • Dbanie o wysoką jakość komunikacji i dotrzymanie ustalonego poziomu świadczenia usług (SLA),
  • Informowanie użytkowników o statusach zgłoszeń oraz opracowywanie raportów,
  • Udział w projektach informatycznych obejmujących technologie Active Directory, Hyper-V, VMware i sieci LAN/WLAN, OCR, RPA, Low-code.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe (informatyka i kierunki pokrewne),
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia IT w oparciu o system Service Desk,
  • Umiejętność obsługi, diagnozowania i naprawy sprzętu komputerowego,
  • Znajomość systemu z rodziny Microsoft Windows, usługi WDS i pakietu Microsoft Office (mile widziana Umiejętności pisania skryptów Windows i VBA),
  • Znajomość systemów z rodziny Microsoft Windows Serwer i usługi Active Directory,
  • Znajomość zagadnień sieciowych (LAN/WLAN),
  • Przejmowanie inicjatywy, dociekliwość, zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • Łatwość w nawiązywaniu pozytywnych relacji interpersonalnych oraz swobodę w kontaktach telefonicznych,
  • Mile widziana znajomość zasad ITIL i ich praktycznego zastosowania,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

To oferujemy

  • Pracę w trybie 1 zmianowym (8-16) w Centrum Usług Wspólnych IT,
  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • System premiowy,
  • Możliwości uczenia się, zdobywania cennych doświadczeń i wysokich kwalifikacji zawodowych.

TDJ - Jesteśmy rodzinną firmą inwestycyjną prowadzącą działalność w wielu sektorach gospodarki. W oparciu o wspólne wartości i nasze pasje tworzymy społeczność, która buduje długoterminową wartość w obszarach Equity, Venture, Estate, Finance i Foundation

TDJ Equity: Inwestujemy w dojrzałe spółki, posiadające perspektywy wzrostu i zdolność do generowania stabilnych przepływów pieniężnych, w których dzięki naszym kompetencjom i doświadczeniu możemy wygenerować wartość dodaną. Nasze spółki portfelowe to: Famur, PGO, Zamet, FPM i NiUW.

TDJ Venture: Inwestujemy w innowacyjne, technologiczne startupy o globalnym potencjale rozwoju.

TDJ Estate: Obszar odpowiedzialny za inwestycje w nieruchomości. Specjalizuje się w realizacji projektów w sektorach nieruchomości mieszkaniowych, biurowych, a także gruntowych.

TDJ Finance: Inwestujemy w instrumenty o maksymalnej płynności i wysokim poziomie bezpieczeństwa.

TDJ Foundation: Inwestujemy w edukację i rozwój, umożliwiając dostęp do najlepszych praktyk. Wierzymy, że jest to najwyższa wartość, jaką możemy dać społeczeństwu.

TDJ Sp. z o.o.

Aleja Roździeńskiego 1A

40-202 Katowice

T: +48 32 661 07 02

www.tdj.pl

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Specjalista IT Service Desk, Katowice