Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista/ka do spraw zakupów

Massi Sp. z o.o.O firmie

  • Błonie

    Błonie, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Regularny kontakt z producentami w celu zapewnienia zgodności dostaw z ustalonym harmonogramem oraz warunkami umowy

  • Realizacja efektywnej strategii zakupowej (koszt, termin, jakość, dostępność), zapewnienie stabilności dostaw

  • Planowanie harmonogramu oraz bieżące składanie zamówień w oparciu o plany i raporty sprzedaży, stany magazynowe

  • Koordynowanie i organizacja dostaw produktów (Azja, Europa, Polska) we współpracy z firmami spedycyjnymi i agencjami celnymi

  • Współpraca i regularna komunikacja z działem sprzedaży w celu optymalizacji zakupów przy jednoczesnym zaspokojeniu potrzeb sprzedażowych,

  • Proaktywne reagowanie na pojawiające się problemy i poszukiwanie rozwiązań

  • Analiza rynku dostawców i producentów w wybranych grupach produktowych, poszukiwanie nowych / alternatywnych źródeł dostaw celem opracowania najlepszej strategii sourcingowej

  • Bieżący kontakt (mail, tel, chat) ze stałymi dostawcami w tym m.in. zgłaszanie rozbieżności w dostawach

  • Codzienna rejestracja w systemie ERP faktur zakupowych od dostawców oraz dokumentów z dostaw importowych (PZI, FAI, SAD)

  • Bieżąca współpraca z magazynem w zakresie przygotowywanej dokumentacji związanej z dostawami

Nasze wymagania

  • Minimum wyższe np. mile widziane kierunki (Łańcuch dostaw, Logistyka, Ekonomia, Rachunkowość) lub stosunki międzynarodowe i pokrewne związane z handlem zagranicznym

  • Min. 2-letnie doświadczenie dziale importu / zakupów z zagranicy

  • J. angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową (min. B2) – pisemnie i ustnie (kontakty z dostawcami i producentami na całym świecie

  • Umiejętności analityczne oraz doświadczenie w tworzeniu i analizie raportów liczbowych

  • Zdolność szybkiego uczenia się i „can do attitude”

  • Otwartość i umiejętność budowania relacji,

  • Dokładność, skrupulatność, zaangażowanie

  • Komunikatywność, nastawienie na współpracę

  • Umiejętność pracy w zespole ze względu na ważną rolę działu w procesie sprzedaży i ogólnym funkcjonowaniu firmy

  • Gotowość do mierzenia się z wyzwaniami i przejęcia odpowiedzialności za wyniki pracy w powierzonym obszarze

To oferujemy

  • laptop, telefon komórkowy,

  • umowa o pracę, pełen etat, praca od poniedziałku do piątku

  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę),

  • atrakcyjny system wynagradzania,

  • praca w przyjaznym i nastawionym na współpracę zespole,

  • indywidualny plan wdrożenia na stanowisku, rozwój zawodowy dzięki szkoleniom wewnętrznym,

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

Planowana data zatrudnienia:

01.06.2021