Prudential

Specjalista/-ka ds. Administracji i Opiekun/-ka Floty Samochodowej [rekrutacja prowadzona online]

Prudential O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Prudential

Puławska 182

Warszawa

top
top

Prudential to jedna z największych grup ubezpieczeniowych na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Dziś, łącząc najlepsze tradycje brytyjskiego rynku ubezpieczeń oraz dynamikę rozwoju rynku usług finansowych w Polsce, Prudential przygotował unikalną ofertę produktów i poszukuje kandydatów, którzy chcą aktywnie budować mocną pozycję organizacji w Polsce w oparciu o najwyższe światowe standardy.

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista/-ka ds. Administracji i Opiekun/-ka Floty Samochodowej
Miejsce pracy: Warszawa

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Weryfikowanie poprawności faktur wystawionych przez dostawców;
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą siedziby głównej i oddziałów firmy;
  • Zapewnienie sprawnej obsługi oraz wyposażenia biura głównego i oddziałów firmy;
  • Organizacja konkursów ofert, weryfikacja ofert pod względem merytorycznym i formalnym, negocjacje warunków umów z dostawcami;
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczania kosztów administracyjnych związanych z funkcjonowaniem biur oraz najmem floty samochodowej;
  • Bieżąca kontrola i analiza kosztów administracyjnych oraz proponowanie zmian w celu optymalizacji;
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą floty samochodowej;
  • Wykonywanie czynności związanych z wynajmem nowych samochodów; odbiorem i przekazaniem do użytkowania nowych pojazdów oraz bieżącą obsługą użytkowników i likwidacją szkód komunikacyjnych;
  • Kontakt z firmami leasingowymi – zamawianie, odbiór i zdawanie pojazdów;
  • Przygotowanie miesięcznych raportów oraz analiz dotyczących floty (koszty, przebiegi).

Wymagania:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w dziale administracji;
  • Doświadczenie w zarządzaniu flotą samochodową;
  • Znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodna komunikację;
  • Znajomość przepisów i wiedza techniczna z zakresu zarządzania flotą pojazdów;
  • Obsługa pakietu MS Office, w szczególności bardzo dobra znajomość programu Excel;
  • Umiejętność myślenia analitycznego i rozwiązywania problemów;
  • Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania i mienie;
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz wysokie zdolności negocjacyjne;
  • Komunikatywność, wysoka kultura osobista oraz zorientowanie na klienta wewnętrznego;
  • Prawo jazdy kat. B;

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym zespole
  • Dogodną lokalizację biura przy metrze Wilanowska
  • Pakiet benefitów m. in. opiekę medyczną oraz dofinansowanie do programu rekreacyjno-sportowego
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
aplikuj

Prudential to jedna z największych grup ubezpieczeniowych na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Dziś, łącząc najlepsze tradycje brytyjskiego rynku ubezpieczeń oraz dynamikę rozwoju rynku usług finansowych w Polsce, Prudential przygotował unikalną ofertę produktów i poszukuje kandydatów, którzy chcą aktywnie budować mocną pozycję organizacji w Polsce w oparciu o najwyższe światowe standardy.

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista/-ka ds. Administracji i Opiekun/-ka Floty Samochodowej

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Weryfikowanie poprawności faktur wystawionych przez dostawców;
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą siedziby głównej i oddziałów firmy;
  • Zapewnienie sprawnej obsługi oraz wyposażenia biura głównego i oddziałów firmy;
  • Organizacja konkursów ofert, weryfikacja ofert pod względem merytorycznym i formalnym, negocjacje warunków umów z dostawcami;
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczania kosztów administracyjnych związanych z funkcjonowaniem biur oraz najmem floty samochodowej;
  • Bieżąca kontrola i analiza kosztów administracyjnych oraz proponowanie zmian w celu optymalizacji;
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą floty samochodowej;
  • Wykonywanie czynności związanych z wynajmem nowych samochodów; odbiorem i przekazaniem do użytkowania nowych pojazdów oraz bieżącą obsługą użytkowników i likwidacją szkód komunikacyjnych;
  • Kontakt z firmami leasingowymi – zamawianie, odbiór i zdawanie pojazdów;
  • Przygotowanie miesięcznych raportów oraz analiz dotyczących floty (koszty, przebiegi).

Wymagania:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w dziale administracji;
  • Doświadczenie w zarządzaniu flotą samochodową;
  • Znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodna komunikację;
  • Znajomość przepisów i wiedza techniczna z zakresu zarządzania flotą pojazdów;
  • Obsługa pakietu MS Office, w szczególności bardzo dobra znajomość programu Excel;
  • Umiejętność myślenia analitycznego i rozwiązywania problemów;
  • Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania i mienie;
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz wysokie zdolności negocjacyjne;
  • Komunikatywność, wysoka kultura osobista oraz zorientowanie na klienta wewnętrznego;
  • Prawo jazdy kat. B;

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym zespole
  • Dogodną lokalizację biura przy metrze Wilanowska
  • Pakiet benefitów m. in. opiekę medyczną oraz dofinansowanie do programu rekreacyjno-sportowego
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne