Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista/ka ds. administracji i relacji inwestorskich

MARIE ZÉLIE SPÓŁKA AKCYJNA

  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat, część etatu
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz

MARIE ZÉLIE SPÓŁKA AKCYJNA

Stanisława Noakowskiego 9

Oliwa

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

  • prowadzenie korespondencji z akcjonariuszami,

  • wsparcie działu relacji inwestorskich w bieżących zadaniach,

  • dbanie o bieżący przepływ dokumentacji, współpraca z biurem księgowym,

  • udział w przygotowaniu i obsłudze emisji akcji,

  • współpraca z prawnikiem w zakresie przygotowania dokumentów spółki.

Nasze wymagania

  • dobra organizacja pracy,

  • samodzielność, proaktywność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,

  • terminowość,

  • odporność na stres,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • dobra znajomość pakietu MS Office,

  • znajomość Excela.

To oferujemy

  • przyjazne środowisko ludzi nastawionych na wspólny cel,

  • docelowy wymiar czasu: pełen etat, od poniedziałku do piątku w godzinach ok. 8.00-16.00 (możliwe dostosowanie indywidualne),

  • wynagrodzenie podczas testu i próbnej umowy: 3500-4000 zł netto miesięcznie,

  • wynagrodzenie na docelowej umowie: 4000-5000 zł netto miesięcznie,

  • dodatkowe benefity w postaci zniżki na produkty marki i karta multisport w atrakcyjnej cenie.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • firmowa biblioteka

  • parking dla pracowników

MARIE ZÉLIE SPÓŁKA AKCYJNA

Chcesz pracować w szybko rozwijającej się, ambitnej firmie działającej w świecie mody? Potrafisz działać sprawnie i skutecznie? Nie stronisz od prozaicznych zadań? Może to właśnie Ciebie szukamy na stanowisko wsparcia administracji w firmie Marie Zélie!

Marie Zélie to młoda, gdańska marka kobiecej mody. Wierzymy w piękno, kobiecość i elegancję, proponujemy stroje ponadczasowe i uniwersalne, zakorzenione w klasycznych kanonach estetycznych, ale zarazem wyjątkowe. Mimo krótkiego okresu istnienia nasza marka rozwija się bardzo prężnie. Dlatego też potrzebujemy nowych osób w naszym zespole, takich, które pomogą w codziennych wyzwaniach.

Przewiń do profilu firmy

Ogólne Warunki

  • miejsce pracy: Gdańsk Oliwa (pracownia Marie Zélie), możliwość częściowej pracy zdalnej,

  • przyjazne środowisko ludzi zjednoczonych wokół wspólnego celu, nastawionych na współpracę, a nie rywalizację,

  • wymiar czasu: ¾ etatu lub pełen etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 (możliwe elastyczne godziny pracy i częściowa praca zdalna na ustalonych zasadach)

  • 2 miesiące próbne: umowa-zlecenie, po okresie próbnym decyzja i umowa o pracę lub stała umowa zlecenia

  • wynagrodzenie odpowiadające doświadczeniu i kompetencjom; na poziomie co najmniej 3000 zł netto

  • realna możliwość szybkiego awansu i wynagrodzenia adekwatnego do zakresu odpowiedzialności i wyników

Jeśli chcesz do nas dołączyć:

wyślij swoje CV, a w treści maila podaj dwa powody, dla których powinniśmy zatrudnić właśnie Ciebie

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane zgłoszenia.