Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Specjalista/ -ka ds. Analityki eCommerce
T-Mobile
Warszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 2 lata temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Starszy specjalista (Senior)
- rekrutacja zdalna
CZEGO MOŻESZ
SIĘ SPODZIEWAĆ?
Nasz zespół to centrum sprzedaży online w T-Mobile. Dbamy o to, aby nasza strona internetowa, przyciągała użytkowników, była angażująca, czytelna i prosta w obsłudze. Prezentujemy oferty, analizujemy promocje, budujemy procesy, optymalizujemy konwersje. Zastanawiamy się jak odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów? Co możemy zmienić? Co ulepszyć? Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy i eksperymentujemy!
Szukamy kogoś ambitnego, nastawionego na rozwój i wyzwania, kto weźmie pod swoje skrzydła kategorię produktów, sprawiając, że będą one notowały rekordowe wyniki w sprzedaży internetowej.
ZADANIA, KTÓRE
NA CIEBIE CZEKAJĄ:
- Współpraca w zespole analityków eCommerce
- Analiza profil użytkownika i jego zachowanie w kanale online
- Rozbudowa i automatyzacja systemów raportowych oraz różnych źródeł danych
- Konfiguracja narzędzi analityki internetowej: Google Analytics 360, Google Optimize, Tag Manager, Data Studio oraz przygotowanie plan rozwoju trackingu
- Przygotowywanie rekomendacji w oparciu o cel i wyniki sprzedażowe oraz estymacja i prognozo realizacji celów
- Przygotowywanie cyklicznych podsumowań kampanii wraz z wnioskami i ich prezentacją
- Optymalizacja współczynnika konwersji wraz rekomendacją i wdrożeniem testów A/B/X
- Analiza pełnego procesu sprzedaży online oraz sale generation (lead, zamówienie przez stronę internetową) wraz z rekomendacją
- Rozwijanie skrzydeł w zakresie analityki Internetowej oraz projektów Omnichannel i Business Inteligence
W REALIZACJI
ZADAŃ
POMOŻE CI:
- Masz min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Mile widziana znajomość i doświadczenie w rynku prywatnym/ b2c
- Zwinnie posługujesz się w narzędziu Google Analytics, Google Optimize, Tag Manager, Data Studio i Microsoft Excel
- Posiadasz co najmniej podstawową wiedzę z zakresu HTML, Java Script, CSS pod kątem implementacji skryptów
- Mile widziana znajomość narzędzia Tableau, Big Query, Campaign Manager
- Atutem będzie dobra znajomość SQL
- Znasz dobrze procesy zachodzące w eCommerce i potrafisz optymalizować ścieżkę zakupu w środowisku digital (sklep internetowy, aplikacja)
- Posiadasz umiejętności analityczne, wyciągania wniosków oraz wizualizacji i prezentacji danych
- Bardzo dobrze organizujesz pracę, jesteś samodzielny w działaniu oraz w podejmowaniu decyzji
- Jesteś kreatywny i podejmujesz własną inicjatywę
- Znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym
OFERUJEMY:
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy oraz możliwość pracy zdalnej
- Opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
- Bezpłatne
miejsce
parkingowe - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Ekstra dzień wolny — świętuj urodziny lub imieniny z najbliższymi
- i wiele innych …
Ogłoszenie archiwalne