Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista/ -ka ds. Analityki eCommerce

T-Mobile

  • Warszawa, mazowieckie

  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Starszy specjalista (Senior)
  • rekrutacja zdalna

CZEGO MOŻESZ

SIĘ SPODZIEWAĆ?

Nasz zespół to centrum sprzedaży online w T-Mobile. Dbamy o to, aby nasza strona internetowa, przyciągała użytkowników, była angażująca, czytelna i prosta w obsłudze. Prezentujemy oferty, analizujemy promocje, budujemy procesy, optymalizujemy konwersje. Zastanawiamy się jak odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów? Co możemy zmienić? Co ulepszyć? Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy i eksperymentujemy!

Szukamy kogoś ambitnego, nastawionego na rozwój i wyzwania, kto weźmie pod swoje skrzydła kategorię produktów, sprawiając, że będą one notowały rekordowe wyniki w sprzedaży internetowej.

Specjalista/ -ka ds. Analityki eCommerce

ZADANIA, KTÓRE

NA CIEBIE CZEKAJĄ:

  • Współpraca w zespole analityków eCommerce
  • Analiza profil użytkownika i jego zachowanie w kanale online
  • Rozbudowa i automatyzacja systemów raportowych oraz różnych źródeł danych
  • Konfiguracja narzędzi analityki internetowej: Google Analytics 360, Google Optimize, Tag Manager, Data Studio oraz przygotowanie plan rozwoju trackingu
  • Przygotowywanie rekomendacji w oparciu o cel i wyniki sprzedażowe oraz estymacja i prognozo realizacji celów
  • Przygotowywanie cyklicznych podsumowań kampanii wraz z wnioskami i ich prezentacją
  • Optymalizacja współczynnika konwersji wraz rekomendacją i wdrożeniem testów A/B/X
  • Analiza pełnego procesu sprzedaży online oraz sale generation (lead, zamówienie przez stronę internetową) wraz z rekomendacją
  • Rozwijanie skrzydeł w zakresie analityki Internetowej oraz projektów Omnichannel i Business Inteligence

W REALIZACJI

ZADAŃ

POMOŻE CI:

  • Masz min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Mile widziana znajomość i doświadczenie w rynku prywatnym/ b2c
  • Zwinnie posługujesz się w narzędziu Google Analytics, Google Optimize, Tag Manager, Data Studio i Microsoft Excel
  • Posiadasz co najmniej podstawową wiedzę z zakresu HTML, Java Script, CSS pod kątem implementacji skryptów
  • Mile widziana znajomość narzędzia Tableau, Big Query, Campaign Manager
  • Atutem będzie dobra znajomość SQL
  • Znasz dobrze procesy zachodzące w eCommerce i potrafisz optymalizować ścieżkę zakupu w środowisku digital (sklep internetowy, aplikacja)
  • Posiadasz umiejętności analityczne, wyciągania wniosków oraz wizualizacji i prezentacji danych
  • Bardzo dobrze organizujesz pracę, jesteś samodzielny w działaniu oraz w podejmowaniu decyzji
  • Jesteś kreatywny i podejmujesz własną inicjatywę
  • Znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym

OFERUJEMY:

  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy oraz możliwość pracy zdalnej
  • Opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Bezpłatne
    miejsce
    parkingowe
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Ekstra dzień wolny — świętuj urodziny lub imieniny z najbliższymi
  • i wiele innych …

Ogłoszenie archiwalne