Specjalista/-ka ds. Analiz Marketingowych

Ferrero Polska Commercial Sp. z o.o.O firmie

Ferrero Polska Commercial Sp. z o.o.

Wiertnicza 126

Warszawa

top
Ferrero Polska Commercial Sp. z o.o.,
międzynarodowy koncern branży FMCG w związku z ciągłym rozwojem
poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalista/-ka
ds. Analiz Marketingowych

Miejsce pracy: Warszawa
Dział Marketingu
Zatrudnienie przez agencję pracy tymczasowej na umowę o pracę

 

Jaka odpowiedzialność zostanie Ci powierzona?

  • Opracowywanie cyklicznych raportów dotyczących rynku i konkurencji (branża FMCG)
  • Przygotowywanie pogłębionych analiz dotyczących efektywności aktywności marketingowych i optymalizacji portfolio na podstawie zebranych danych i przy użyciu dostępnych narzędzi
  • Czynności administracyjne związane z zarządzaniem budżetem marketingowym
  • Weryfikacja poprawności dokumentacji produkcyjnej
  • Wsparcie zespołu w realizacji projektów marketingowych
  • Bieżąca współpraca z działami trade marketingu i badań rynkowych

Co powinno Cię charakteryzować

  • 3-4 letnie doświadczenie w obszarze Marketingu/co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku analityka w Dziale Marketingu branży spożywczej (firmy międzynarodowe FMCG)
  • Wykształcenie wyższe pełne o profilu ekonomicznym/marketing
  • Zaawansowana znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Powerpoint)
  • Zaawansowana znajomość pracy z SAP, Nielsen, Dunhumby, GFK.
  • Język angielski w stopniu bardzo dobrym
 
Będziesz miał/-ła okazję pracować w międzynarodowym środowisku i rozwijać swoje umiejętności
 
Odwiedź naszą stronę internetową – Zapraszamy !
 
 
 Czekamy na Twoją aplikację 
Ferrero Polska Commercial Sp. z o.o.,
międzynarodowy koncern branży FMCG w związku z ciągłym rozwojem
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista/-ka
ds. Analiz Marketingowych
Dział Marketingu
Zatrudnienie przez agencję pracy tymczasowej na umowę o pracę

 

Jaka odpowiedzialność zostanie Ci powierzona?

  • Opracowywanie cyklicznych raportów dotyczących rynku i konkurencji (branża FMCG)
  • Przygotowywanie pogłębionych analiz dotyczących efektywności aktywności marketingowych i optymalizacji portfolio na podstawie zebranych danych i przy użyciu dostępnych narzędzi
  • Czynności administracyjne związane z zarządzaniem budżetem marketingowym
  • Weryfikacja poprawności dokumentacji produkcyjnej
  • Wsparcie zespołu w realizacji projektów marketingowych
  • Bieżąca współpraca z działami trade marketingu i badań rynkowych

Co powinno Cię charakteryzować

  • 3-4 letnie doświadczenie w obszarze Marketingu/co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku analityka w Dziale Marketingu branży spożywczej (firmy międzynarodowe FMCG)
  • Wykształcenie wyższe pełne o profilu ekonomicznym/marketing
  • Zaawansowana znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Powerpoint)
  • Zaawansowana znajomość pracy z SAP, Nielsen, Dunhumby, GFK.
  • Język angielski w stopniu bardzo dobrym
 
Będziesz miał/-ła okazję pracować w międzynarodowym środowisku i rozwijać swoje umiejętności
 
Odwiedź naszą stronę internetową – Zapraszamy !
 
 
 Czekamy na Twoją aplikację 

Ogłoszenie archiwalne