Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista/ka ds. HR

Trenkwalder

  • Brzeg, opolskie

  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

 

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista/ka ds. HR
Numer ref.: HR/NAM/1121

Obowiązki:

  • zapewnienie prawidłowej obsługi pracowników w zakresie kadrowo-płacowym,
  • prowadzenie procesów związanych ze stosunkiem pracy m.in. badania lekarskie, przygotowywanie dokumentów (umowa o pracę, aneks zmieniający, wypowiedzenie, świadectwo pracy, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach itp.),
  • zakładanie oraz prowadzenie dokumentacji personalnej zatrudnionych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem na podstawie umów cywilnoprawnych,
  • aktualizowanie danych personalnych w systemie płacowym TETA oraz w globalnym systemie WORKDAY,
  • rozliczanie, ewidencja czasu pracy,
  • przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz na potrzeby wewnętrzne,
  • administrowanie benefitami pracowniczymi tj. ubezpieczenie grupowe, pakiety medyczne, PPE.

Wymagania:

  • min. 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość programu TETA,
  • bardzo dobra i praktyczna znajomość prawa pracy w tym zasad rozliczania czasu pacy,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym programu Excel) oraz programu Płatnik,
  • samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz dokładność,
  • komunikatywność i nastawienie na współpracę z klientem wewnętrznym,
  • zaangażowanie i odpowiedzialność za wykonywane zadania.

Oferujemy:

  • umowę o pracę - pełen etat (zatrudnienie bezpośrednie przez naszego klienta),
  • atrakcyjny pakiet socjalny,
  • ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny, karta multisport oraz dofinansowanie do obiadów,
  • plan emerytalny opłacany w całości przez pracodawcę (PPE),
  • możliwości rozwoju zawodowego dopasowane do indywidualnych potrzeb: szkolenia, dofinansowanie studiów,
  • dodatkowe 8 dni wolnego w roku oraz kalendarz urlopów i długich weekendów,
  • możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku,
  • przyjazne i bezpieczne środowisko pracy,
  • miejsce pracy: Namysłów.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.  

Ogłoszenie archiwalne