Ta oferta pracy jest nieaktualna od 18 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista/ka ds. Infrastruktury Technicznej

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 05.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    MUZEUM HISTORII ŻYDÓW POLSKICH POLIN

    „Najambitniejsza instytucja kultury utworzona w Polsce od upadku komunizmu.”

    Rick Lyman, The New York Times, 22.10.2014

     Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN jest nowoczesnym centrum edukacji i kultury o międzynarodowym zasięgu. Naszą misją jest przywracanie pamięci o tysiącletniej historii polskich Żydów i kształtowanie wzajemnego zrozumienia i szacunku wśród Polaków i Żydów, społeczeństw Europy i świata. Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

    Specjalista/ka ds. Infrastruktury Technicznej

    Miejsce pracy: Warszawa

    Podstawowe obowiązki:

    • utrzymanie infrastruktury technicznej (tj. klimatyzacja, wentylacja, instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja elektryczna, system BMS) budynku Muzeum;
    • nadzorowanie usług świadczonych przez firmy zewnętrzne w zakresie obsługi bieżącej budynku, w tym m.in.: konserwacje, przeglądy techniczne oraz nadzorowanie wszystkich napraw i innych prac zleconych;
    • dbanie o utrzymanie nieruchomości i jej wyposażenia we właściwym stanie technicznym;
    • udział w okresowych przeglądach nieruchomości oraz przeglądach instalacji i urządzeń stanowiących jej wyposażenie;
    • zgłaszanie odpowiednim służbom awarii, nadzorowanie ich usuwania i wyrządzonych skutków;
    • koordynacja prawidłowej realizacji umów dotyczących dostaw mediów;
    • prowadzenie projektów inwestycyjnych i modernizacyjnych infrastruktury technicznej;
    • prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej budynku oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów;
    • współpraca z innymi działami Muzeum w obszarach związanych z zarządzaniem infrastrukturą budynku.

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe techniczne;
    • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
    • doświadczenie w rozliczaniu kosztów eksploatacji nieruchomości, prowadzeniu i rozliczaniu projektów inwestycyjnych i modernizacyjnych;
    • uprawnienia SEP do 1 kV w zakresie eksploatacji i dozoru;
    • bardzo dobra, praktyczna wiedza techniczna dot. instalacji w budynkach;
    • znajomość podstawowych zagadnień związanych z elektryką;
    • dobra znajomość programu AutoCad lub innego programu do projektowania;
    • znajomość systemu BMS;
    • dobra znajomość pakietu MS Office;
    • umiejętność czytania dokumentacji technicznej;
    • umiejętność ustalania priorytetów i orientacja na realizację celów;
    • bardzo dobra organizacja pracy;
    • komunikatywność;
    • umiejętność pracy w zespole.

    Mile widziane:

    • doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji do przetargów publicznych i postępowań ofertowych;
    • doświadczenie w pracy w muzeum lub innej instytucji kultury;
    • wiedza dotycząca generowania oszczędności na mediach w funkcjonującym budynku.

    Oferujemy:

    • umowę o pracę na czas określony minimum do końca marca 2019 r.,
    • pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole,
    • możliwość rozwoju zawodowego.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi na podstawie przesłanych aplikacji kandydatkami/kandydatami.

    Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniach klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO.”.