Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista/ka ds. IT

Crido

  • Towarowa 28, Wola, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa

Crido

Towarowa 28

Wola

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • administrowanie sprzętem (obsługa zamówień, prowadzenie ewidencji, przygotowywanie, testowanie i wydawanie sprzętu, pomoc w problemach technicznych, diagnostyka problemów, zgłaszanie reklamacji wadliwego sprzętu)

  • administrowanie dostępami oraz kontami dla pracowników (Microsoft AD)

  • administracja kontami oraz zasobami w publicznych chmurach

  • wdrażanie dobrych praktyk odnośnie bezpieczeństwa cyfrowego

  • automatyzacja procesów związanych z wyżej wymienionymi obowiązkami

  • dokumentowanie wykonanych prac

  • diagnostyka i usuwanie zgłoszonych awarii urządzeń końcowych

Nasze wymagania

  • znajomość sieci komputerowych - wiedza o rozwiązaniach sieciowych, zarządzaniu i konfigurowaniu urządzeń sieciowych

  • doświadczenie w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów sieciowych/VPN

  • doświadczenie w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów użytkowników końcowych (sprzęt/oprogramowanie)

  • dobra znajomość systemów operacyjnych (Linux, Windows, MacOS)

  • doświadczenie w konfiguracji i/lub administracji sprzętu

  • metodyczne i skrupulatne podejście do wykonywanej pracy

  • umiejętność priorytetyzacji zadań i samoorganizacji

  • angielski na poziomie czytania i rozumienia dokumentacji technicznej

  • cierpliwość i zrozumienie dla osób “nietechnicznych”

  • skrupulatność i potrzeba utrzymywania porządku

Mile widziane

  • doświadczenie na podobnym stanowisku pracy

  • znajomość rozwiązań chmurowych Microsoft O365

  • znajomość zagadnień związanych z cyberbezpieczeństwem

  • znajomość języków skryptowych

  • wykształcenie techniczne związane z informatyką

To oferujemy

  • umowę o pracę

  • elastyczny czas pracy z możliwością pracy zdalnej

  • dogodną lokalizację w centrum Warszawy (blisko II linii metra)

  • szeroką ofertę szkoleń wewnętrznych, w tym kursy z języka angielskiego

  • lubisz sport i integrację? U nas wystarczy dobry pomysł i zebranie chętnych, a inicjatywy stają się faktami – chodzimy po górach, jeździmy na nartach, gramy w siatkę

  • podstawy też są ważne, więc mamy pakiet benefitów: kafeterię ze zniżkami do sklepów, miejsc kultury itd., pakiet sportowy w Multisport, opiekę w Medicover, ubezpieczenie grupowe i owoce też się znajdą 😊

  • pracę w ciekawej branży konsultingowej i w środowisku eksperckim (nasze zespoły są wielokrotnie nagradzane, sprawdź za co nas wyróżniają: https://crido.pl/news/#/rewards)

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • opieka stomatologiczna

  • firmowa drużyna sportowa

  • firmowa biblioteka

  • kawa / herbata

  • napoje

  • strefa relaksu

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • wyprawka dla dziecka

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • możliwość uzyskania uprawnień

  • inicjatywy dobroczynne

  • dodatkowy urlop

  • pracjacje - 6 tyg. w roku pracujesz skąd chcesz

Crido

Jesteśmy polską firmą konsultingową, której głównym zadaniem jest pomaganie biznesom w ich rozwoju i wzroście. Doradzamy przede wszystkim w ramach trzech głównych linii biznesowych: podatkowej, prawnej i pozyskiwania dotacji. Oprócz tego pomagamy firmom się digitalizować, dbać o finanse oraz szkolimy ich pracowników i zarządy. Zespoły tzw. adminu wspierają na co dzień biznes działając jako IT, marketing, HR czy administracja.

Przewiń do profilu firmy