Oferta pracy

Specjalista/ka ds. Jakości

L'OréalO firmie

L'Oréal

Stefana Batorego 6

Błonie

Specjalista/ka ds. Jakości
Miejsce pracy: Błonie (centrum dystrybucyjne)

Wszystkie zespoły w Dziale Operations mają jeden cel - stworzenie zintegrowanego łańcucha wartości żeby zapewnić ciągły rozwój firmy i satysfakcję klientów, na przestrzeni całego procesu: koncpecji produktu, pozyskiwania materiałów, produkcji i dystrybucji. Praca w Operations oznacza bycie w sercu naszego biznesu, w ciągle zmieniającym się i dynamicznym otoczeniu.

Jako Specjalista/ka ds. Jakości będziesz odpowiedzialny za:

  • Utrzymywanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością w Centrum Dystrybucyjnym wg wymagań normy ISO 9001:2015.
  • Analizę i raportowanie danych jakościowych oraz aktualizację procedur.
  • Przeprowadzanie szkoleń pracowników w zakresie jakości.
  • Bieżącą kontrolę stoków magazynowych, zlecanie i wprowadzanie wyników inwentaryzacji.
  • Rozpatrywanie reklamacji od klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
  • Uczestniczenie w projektach i innych inicjatywach mogących podnieść jakość i usprawnić pracę.
  • Współpracę ze wszystkimi działami związanymi z gospodarką magazynową.

Odnajdziesz się na tym stanowisku jeśli:

  • Posiadasz co najmniej 2 lat doświadczenia na podobnym, samodzielnym stanowisku.
  • Masz doświadczenie w pracy w magazynie lub cetrum dystrybucyjnym (mile widziane).
  • Znasz metodologię audytu oraz normy ISO.
  • Masz zdolności analityczne i doświadczenie w tworzeniu raportów i analiz.
  • Posiadasz bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
  • Jesteś samodzielny, nastawiony na poszukiwanie rozwiązań i masz wysokie umiejętności komunikacyjne.
  • Posługujesz się językiem angielskim na poziomie min.B2.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z SAP.


A w dodatkowo jesteś:

  • Sobą. Jesteś prawdziwy. Żyjesz w zgodzie ze sobą. Doceniamy i czerpiemy z różnorodności, dlatego będziesz się czuć jak w domu, kimkolwiek jesteś.
  • Otwarty. Na nowe podejście do utartych schematów. Na nowe (czasem zwariowane) pomysły innych osób.
  • One of the gang. Nawet jeśli jesteś SuperManem albo Wonder Woman, to wiesz, że prawdziwa siła tkwi w zespole. My też tak uważamy.
  • Tylko człowiekiem. Czasem coś Ci nie wyjdzie, ale nie boisz się pomylić, ponieważ szybko uczysz się na swoich błędach.

Oferujemy:

  • Pracę w oparciu o umowę na zastępstwo (min. 1 rok).
  • Przyjazne i dynamiczne środowisko, w firmie będącej liderem na rynku kosmetycznym.
  • Zróżnicowane możliwości rozwoju.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka zdrowotna, karta multisport, program emerytalny, ubezpieczenie na życie, zniżkę na produktu Grupy L’Oreal i wiele innych.)
  • #learningneverstops mindset: szeroką ofertę szkoleń

Jesteśmy otwarci na kandydatów z niepełnosprawnością.

Jeśli wyrażają Państwo chęć udziału w procesie rekrutacyjnym na opisane powyżej stanowisko, prosimy o załączenie poniżej klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych na Państwa cv oraz o zapoznanie się z obowiązkiem informacyjnym.

☐ Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez L’Oréal Polska Sp. z o.o.  z siedzibą w z siedzibą w Warszawie (00-844) przy ul. Grzybowskiej 62 moich danych osobowych zawartych w CV oraz innych dokumentach aplikacyjnych w celu i zakresie koniecznym do przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko Specjalista/ka ds. Jakości.*

☐ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV, formularzu rekrutacyjnym oraz innych dokumentach aplikacyjnych w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez L’Oréal Polska Sp. z o.o.  z siedzibą w z siedzibą w Warszawie (00-844) przy ul. Grzybowskiej 62.

* - pole obowiązkowe

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy