RSM Poland

Specjalista/ka ds. kadr i płac

RSM PolandO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 11 dni
    2 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
RSM Poland to ponad 250 specjalistów w Poznaniu, Warszawie, Szczecinie i Katowicach. RSM to ponad 41 tysiące specjalistów na całym świecie. Świadczymy najwyższej jakości usługi w zakresie audytu, outsourcingu rachunkowości, kadr i płac, a także doradztwa podatkowego i prawnego. Zespół RSM Poland to ludzie z pasją. Wymagamy od siebie dużo, ale oferujemy w zamian jeszcze więcej.
Specjalista/ka ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Administracja i wsparcie procesów płacowych: naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac;
  • Udzielanie odpowiedzi na pytania Klienta z zakresu prawa pracy;
  • Przygotowywanie deklaracji podatkowych;
  • Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS;
  • Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych;
  • Sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników.

Wymagania:

  • Znajomość Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych;
  • Znajomość przepisów z zakresu tematyki ubezpieczeń społecznych, świadczeń pracowniczych itp.;
  • 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Dobra znajomość języka angielskiego: poziom B2;
  • Umiejętność obsługi programów: Płatnik, Optima – mile widziane;
  • Umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej.

Oferujemy:

  • Umowa
    o pracę
  • Szkolenia
    i rozwój
  • Zajęcia
    z języków obcych
  • Kafeteria
    benefitów
  • Opieka
    medyczna
  • Ubezpieczenie
    na życie
  • Karta
    MultiSport
  • Imprezy integracyjne
  • Świeże
    warzywa i owoce
  • Zbalansowany
    czas pracy

Dowiedz się więcej:

www.rsmpoland.plRSM Poland
na Facebooku
RSM Poland
na Instagramie

Znajdziesz nas:

Poznań,
ul. Droga Dębińska 3B
Szczecin,
al. Wojska Polskiego 8
Warszawa,
Gdański Business Center bud. B., ul. Inflancka 4
Katowice,
ul. Ordona 7/19
Specjalista/ka ds. kadr i płac

Zadania:

  • Administracja i wsparcie procesów płacowych: naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac;
  • Udzielanie odpowiedzi na pytania Klienta z zakresu prawa pracy;
  • Przygotowywanie deklaracji podatkowych;
  • Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS;
  • Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych;
  • Sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników.

Wymagania:

  • Znajomość Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych;
  • Znajomość przepisów z zakresu tematyki ubezpieczeń społecznych, świadczeń pracowniczych itp.;
  • 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Dobra znajomość języka angielskiego: poziom B2;
  • Umiejętność obsługi programów: Płatnik, Optima – mile widziane;
  • Umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej.

Oferujemy

  • Pracę przy ciekawych projektach krajowych i międzynarodowych w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z rozbudowanym pakietem (a w nim do wyboru m. in. pakiety medyczne, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport, bilety do kina, teatru, koncerty...);
  • Realną możliwość awansu pionowego i udziału w rozwoju Działu Audytu;
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych poprzez uczestnictwo w licznych szkoleniach merytorycznych i językowych.

Ogłoszenie archiwalne