Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista/-ka ds. kadr i płac

ASB Poland Sp. z o.o.

ASB Poland Sp. z o.o.

Złota 59

Śródmieście

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Bieżąca obsługa kadrowo-płacowa pracowników klientów,

  • Praca w programie Enova,

  • Naliczanie i weryfikacja list płac dla spółek klientów,

  • Samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, akt osobowych,

  • Prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy,

  • Wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników klientów,

  • Przygotowywanie i wysyłanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, PDOF, PFRON, GUS,

  • Przygotowywanie informacji rocznych oraz deklaracji PIT,

  • Przygotowywanie danych na potrzeby GUS,

  • Przygotowywanie zestawień oraz raportów,

  • Prowadzenie korespondencji z urzędami oraz klientami.

Nasze wymagania

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Specjalisty/-ki ds. Kadr i Płac,

  • Wykształcenie wyższe

  • Teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień prawa pracy, przepisów ZUS, PDOF, PFRON,

  • Znajomość programu Płatnik,

  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office, szczególnie Excel,

  • Znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie B1+,

  • Umiejętność współpracy z innymi członkami zespołu,

  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,

  • Znajomość programu Enovy,

  • Otwartość do pracy hybrydowej -minimum 2 dni pracy w biurze.

Mile widziane

  • Znajomość programu Optima będzie dodatkowym atutem

  • Doświadczenie w biurze rachunkowym.

To oferujemy

  • pracę w systemie hybrydowym, w elastycznych godzinach

  • biuro w nowoczesnym biurowcu przy Złotych Tarasach

  • bogaty pakiet benefitów (w tym karta sportowa, nauka języków obcych, opieka medyczna, kafeteria benefitów)

  • liczne szkolenia merytoryczne

  • wyjazdy i spotkania integracyjne

  • realne możliwości rozwoju, budżety szkoleniowe

  • przyjazny, zgrany team i dynamiczne środowisko pracy.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

  • paczki świąteczne

  • świętowanie urodzin

  • program rekomendacji pracowników

  • możliwość uzyskania uprawnień

  • inicjatywy dobroczynne

  • pikniki rodzinne

  • jeden krótszy dzień pracy

  • dodatkowe świadczenia kafateryjne

ASB Poland Sp. z o.o.

ASB Poland jest częścią międzynarodowej grupy świadczącej usługi outsourcingu księgowości, doradztwa podatkowego, płac oraz usług korporacyjnych. Mamy biura w Polsce, Czechach, na Węgrzech i na Słowacji. Zatrudniamy utalentowanych, inteligentnych, pełnych pasji ludzi. Wierzymy, że dzięki połączeniu różnorodności doświadczeń, profesjonalnej wiedzy, kreatywnego podejścia i owocnej współpracy zawsze możemy znaleźć najlepsze rozwiązanie. Jeśli chcesz pracować z zaangażowanymi profesjonalistami, ASB to miejsce dla Ciebie.

Przewiń do profilu firmy