Oferta pracy

Specjalista/-ka ds. Kampanii Marketingowych

LUX MED Sp. z o.o.

  • Postępu 21C, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

LUX MED Sp. z o.o.

Postępu 21C

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie rekomendacji planów komunikacji dla poszczególnych linii biznesowych.

  • Koordynacja realizacji aktywności komunikacyjnych – kampanie w mediach, komunikacja BTL, Direct Marketing, Digital, aktywacja i kampanie dla zespołów sprzedażowych.

  • Koordynacja realizacji eventów/wydarzeń dla zespołów sprzedażowych oraz Klientów.

  • Opracowywanie treści materiałów reklamowych, materiałów dla zespołów sprzedażowych, komunikacji do Klientów Korporacyjnych oraz treści i form reklamowych publikowanych w Internecie.

  • Współpraca z agencjami reklamowymi, domem mediowym, agencjami eventowymi, studiem graficznym/grafikiem.

  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Grupy LUX MED w ramach prowadzonych projektów marketingowych – znajomość potrzeb, celów i specyfiki linii biznesowej.

  • Przygotowywanie podsumowań kampanii, aktywności komunikacyjnych oraz organizowanych eventów.

  • Przygotowywanie raportów aktywności komunikacyjnej konkurencji.

  • Administrowanie budżetem realizowanych projektów.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe: marketing, komunikacja marketingowa, PR.

  • Doświadczenie w zakresie tworzenia treści materiałów reklamowych, materiałów dla zespołów sprzedażowych, komunikacji do Klientów Korporacyjnych oraz treści i form reklamowych publikowanych w Internecie.

  • Umiejętność wyboru i sposobu przedstawienia benefitów oraz kluczowych elementów przekazu.

  • Znajomość komunikacji marketingowej na rynku B2B – m.in. umiejętność tworzenia ścieżek sprzedaży, materiałów i komunikacji do poszczególnych etapów procesu sprzedaży oraz obsługi Klienta Korporacyjnego.

  • Doświadczenie w realizacji kampanii komunikacyjnych na rynku B2B i B2C – kampanie w mediach, komunikacja BTL, Direct Marketing, Digital Marketing, Social Media.

  • Doświadczenie w koordynacji eventów oraz realizacji komunikacji w mediach społecznościowych.

  • Doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi, domem mediowym, studiem graficznym.

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

  • Umiejętności redakcyjne, tzw. „lekkie pióro”.

  • Skuteczność we współpracy z dostawcami zewnętrznymi oraz Klientami wewnętrznymi.

  • Kreatywność oraz aktywność w poszukiwaniu rozwiązań.

  • Umiejętność analitycznego myślenia i prezentacji syntetycznych wniosków.

  • Wysoka dynamika w działaniu i umiejętność działania pod presją czasu.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej