Oferta pracy

Specjalista/ka ds. kluczowych klientów

NEXITY Sp. z o.o.O firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 24 dni temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Jako NEXITY (nexity.io) jesteśmy liderem innowacji w dziedzinie elektromobilności i zrównoważonej, rozproszonej energii. Dostarczamy kompleksowe usługi do zarządzania infrastrukturą i ekosystemem pojazdów elektrycznych w całym łańcuchu wartości dla elektromobilności. Jesteśmy dostawcą globalnej platformy umożliwiającej jej użytkownikom swobodny dostęp do dowolnego punktu ładowania.

Dostarczamy narzędzia pozwalające użytkownikom pojazdów elektrycznych ładować się w dowolnym miejscu bez ograniczeń i jakichkolwiek barier. Oferujemy kompletne, uniwersalne i elastyczne rozwiązanie pozwalające na prowadzenie elektromobilnego biznesu każdemu, kto tylko posiada stację lub profesjonalną sieć stacji do ładowania. To wszystko przy jednoczesnym zapewnieniu łatwego dostępu użytkownikowi do punktu ładowania w ramach gwarantowanej usługi roamingowej. Ale to nie wszystko... W zanadrzu mamy jeszcze sporo przełomowych projektów.
 
Jeżeli chcesz brać udział w eko-transformacji naszego świata i zmieniać rzeczywistość na lepsze, dołącz do naszego Nexi-teamu jako:
Specjalista/ka ds. kluczowych klientów

Co będzie należało do Twoich zadań:

  • Posprzedażowa opieka klienta z sektora B2B oraz B2C z uwzględnieniem doradztwa biznesowego
  • Negocjacja nowych warunków współpracy, jak i (w ramach bieżących potrzeb) renegocjacja obecnych ustaleń
  • Nawiązywanie długoterminowych relacji z obecnymi, jak i przyszłymi klientami polskimi, jak i zagranicznymi
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy poprzez bieżącą komunikację z klientami
  • Zapewnienie stałego poszerzania wiedzy klienta o nowe pozycje w portfolio firmy
  • Ścisła współpraca z zespołem sprzedażowym, w tym zapewnienie jak najlepszej komunikacji między działami
  • Monitorowanie danych rynkowych dotyczących konsumentów oraz konkurencji, a także przygotowywanie raportów

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Wcześniejszego doświadczenia w opiece nad klientami (mile widziane doświadczenie z branży: turystyka, motoryzacja, hotelarstwo, technologia, telekomunikacja lub gazownictwo)
  • Bardzo dobrych umiejętności negocjacyjnych
  • Umiejętność zarządzania czasem i wolumenem zadań
  • Niezależności i kreatywności
  • Znajomości języka angielskiego najmniej na poziomie B2
  • Umiejętności pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku
  • Bardzo dobrej znajomości programów MS Office, w szczególności Word i Excel

Co od nas otrzymasz?

  • Niezbędne narzędzia i szkolenia
  • Rodzaj umowy odpowiadający Twoim potrzebom
  • Dodatkowa premia finansowa i nagrody finansowe za realizację projektów
  • Bezpłatny parking dla samochodów i rowerów dla wszystkich (i tak, mamy prysznic w biurze)
  • Elastyczność czasu pracy
  • Budowa super-innowacyjnej firmy, która jest jednocześnie stabilna i już udowodniła swoją wartość - jesteśmy na głównym piętrze giełdy
  • Partnerskiego podejścia do wszelkich zadań - nie jesteśmy korporacją 😊

Jeśli szukasz miejsca, które pozwoli Ci rozwinąć swój potencjał, współtworząc firmę - to jest praca dla Ciebie!

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy