Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).

Jednocześnie, informujemy, iż Administratorem Danych Osobowych jest Fundacja Habitat for Humanity Poland z siedzibą w Warszawie (00-542) przy ul. Mokotowskiej 55;

Przesłane w aplikacji dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora Danych Osobowych od momentu ich pozyskania przez okres 3 miesięcy od czasu zakończenia procesu rekrutacji. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w zakresie danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail rodo (at) habitat.pl. Podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji. Przekazane dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Dane udostępnione w procesie rekrutacji nie będą przykazywane do podmiotów zewnętrznych. Przysługuje Panu / Pani prawo dostępu do danych osobowych, prawo do sprostowania danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do przenoszenia danych do innego administratora, prawo usunięcia danych osobowych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Specjalista/ka ds. komunikacji

Fundacja Habitat for Humanity PolandO firmie

  • Mokotowska, 55
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 24 dni
    15 Luty 2020
  • Praca zdalna
  • Umowa zlecenie
  • Część etatu
  • Specjalista

Fundacja Habitat for Humanity Poland

Mokotowska

Warszawa

Fundacja Habitat for Humanity Poland

Fundacja Habitat for Humanity Poland jest chrześcijańską organizacją dobroczynną, która działa na rzecz poprawy warunków mieszkaniowych osób niezamożnych oraz zapobiegania bezdomności. Do dziś Fundacja Habitat for Humanity Poland pomogła 4000 osób w Polsce. Powstała w 1992 roku i jest częścią sieci Habitat for Humanity, która działa w ponad 70 krajach świata. Obecnie do naszego Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista/ka ds. komunikacji

Miejsce pracy: Warszawa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za komunikację społeczną projektu Fundacji „Build Solid Ground” głównie za pośrednictwem strony internetowej i na Facebooku oraz wspierać Dział Komunikacji i Fundraisingu w bieżących działaniach komunikacyjnych Fundacji.

Celem projektu Build Solid Ground jest podniesienie świadomości, wiedzy i ukazanie sensu zaangażowania obywateli w Polsce w kwestie globalnego mieszkalnictwa, prawa do ziemi, zrównoważonego rozwoju miast zgodnie z 11. Celem SDG i rekomendacjami Nowej Agendy Miejskiej. Punktem wyjścia jest idea zrównoważonego rozwoju oraz kwestie współzależności pomiędzy rozwojem lokalnym a rozwojem krajów Globalnego Południa.

Zakres obowiązków:

  • Rozbudowa i prowadzenie zakładki projektu BSG oraz współtworzenie treści pozostałych zakładek strony internetowej habitat.pl.
  • Prowadzenie stron projektu BSG oraz Fundacji na Facebooku.
  • Stworzenie i prowadzenie zakładki crowdfundingowej na stronie internetowej habitat.pl oraz współpraca z agencją PR realizującą kampanię społeczną powiązaną z zakładką.
  • Wsparcie Koordynatorki Projektu BSG w przygotowaniu i realizacji kampanii społecznej realizowanej w ramach BSG.
  • Tworzenie materiałów graficznych i prostych materiałów fotograficznych.
  • Dodatkowe działania wynikające z bieżących potrzeb – m.in. udział w niektórych wydarzeniach Fundacji w celu przygotowania z nich relacji.

Wymagania:

  • Doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych i mediów społecznościowych.
  • Wysoka wrażliwość na problemy, których dot. projekt BSG, w tym szczególnie dot. mieszkalnictwa i zrównoważonego rozwoju miast.
  • Umiejętności graficzne i mile widziane umiejętności fotograficzne.
  • „Lekkie pióro” – umiejętność tworzenia ciekawych i napisanych poprawną polszczyzną tekstów.
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie min. na poziomie B2.
  • Wykształcenie min. średnie.
  • Mile widziane doświadczenie pracy w organizacji pozarządowej.

Oferujemy:

  • Umowę zlecenie w wymiarze 20 godzin tygodniowo, elastyczność czasu pracy i możliwość pracy zdalnej (dokładny wymiar czasu do indywidualnego ustalenia).
  • Umowę na okres do końca października 2020 roku.
  • Wynagrodzenie miesięczne w wysokości  2000-2500 zł brutto zależnie od doświadczenia.
  • Pracę w organizacji pozarządowej o ugruntowanej pozycji.
  • Współpracę z międzynarodowym zespołem.

Prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) za pomocą przycisku aplikowania.


Fundacja Habitat for Humanity Poland jest chrześcijańską organizacją dobroczynną, która działa na rzecz poprawy warunków mieszkaniowych osób niezamożnych oraz zapobiegania bezdomności. Do dziś Fundacja Habitat for Humanity Poland pomogła 4000 osób w Polsce. Powstała w 1992 roku i jest częścią sieci Habitat for Humanity, która działa w ponad 70 krajach świata. Obecnie do naszego Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista/ka ds. komunikacji

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za komunikację społeczną projektu Fundacji „Build Solid Ground” głównie za pośrednictwem strony internetowej i na Facebooku oraz wspierać Dział Komunikacji i Fundraisingu w bieżących działaniach komunikacyjnych Fundacji.

Celem projektu Build Solid Ground jest podniesienie świadomości, wiedzy i ukazanie sensu zaangażowania obywateli w Polsce w kwestie globalnego mieszkalnictwa, prawa do ziemi, zrównoważonego rozwoju miast zgodnie z 11. Celem SDG i rekomendacjami Nowej Agendy Miejskiej. Punktem wyjścia jest idea zrównoważonego rozwoju oraz kwestie współzależności pomiędzy rozwojem lokalnym a rozwojem krajów Globalnego Południa.

Zakres obowiązków:

  • Rozbudowa i prowadzenie zakładki projektu BSG oraz współtworzenie treści pozostałych zakładek strony internetowej habitat.pl.
  • Prowadzenie stron projektu BSG oraz Fundacji na Facebooku.
  • Stworzenie i prowadzenie zakładki crowdfundingowej na stronie internetowej habitat.pl oraz współpraca z agencją PR realizującą kampanię społeczną powiązaną z zakładką.
  • Wsparcie Koordynatorki Projektu BSG w przygotowaniu i realizacji kampanii społecznej realizowanej w ramach BSG.
  • Tworzenie materiałów graficznych i prostych materiałów fotograficznych.
  • Dodatkowe działania wynikające z bieżących potrzeb – m.in. udział w niektórych wydarzeniach Fundacji w celu przygotowania z nich relacji.

Wymagania:

  • Doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych i mediów społecznościowych.
  • Wysoka wrażliwość na problemy, których dot. projekt BSG, w tym szczególnie dot. mieszkalnictwa i zrównoważonego rozwoju miast.
  • Umiejętności graficzne i mile widziane umiejętności fotograficzne.
  • „Lekkie pióro” – umiejętność tworzenia ciekawych i napisanych poprawną polszczyzną tekstów.
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie min. na poziomie B2.
  • Wykształcenie min. średnie.
  • Mile widziane doświadczenie pracy w organizacji pozarządowej.

Oferujemy:

  • Umowę zlecenie w wymiarze 20 godzin tygodniowo, elastyczność czasu pracy i możliwość pracy zdalnej (dokładny wymiar czasu do indywidualnego ustalenia).
  • Umowę na okres do końca października 2020 roku.
  • Wynagrodzenie miesięczne w wysokości  2000-2500 zł brutto zależnie od doświadczenia.
  • Pracę w organizacji pozarządowej o ugruntowanej pozycji.
  • Współpracę z międzynarodowym zespołem.

Prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) za pomocą przycisku aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne