Oferta pracy

Specjalista/ka ds. Marketingu

Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o.O firmie

Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o.

Adama Kręglewskiego 2

Poznań

Twój zakres obowiązków

  • bieżące wsparcie działu marketingu w przygotowania kampanii reklamowych oraz analiza ich wyników dla marki Audi

  • organizacja eventów premierowych nowych modeli samochodów i innych wydarzeń

  • tworzenie materiałów promocyjnych: opracowanie, zlecanie materiałów marketingowych oraz nadzór nad ich dystrybucją

  • utrzymywanie kontaktu z mediami w zakresie promowania produktów i usług

  • monitoring i analiza rynku oraz konkurencji

  • aktywne koordynowanie utrzymania strony internetowej

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe kierunkowe

  • min. 3 letnie doświadczenie w dziale marketingu w dużej firmie (doświadczenie w branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem)

  • umiejętności copywriterskie, kreatywność

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego

  • wysoka kultura osobista

  • pogodne i dynamiczne usposobienie

  • odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja, zaangażowanie

  • znakomita znajomość pakietu MS Office

  • obsługa urządzeń biurowych

  • prawo jazdy kat. B

To oferujemy

  • umowę o pracę

  • stabilność zatrudnienia

  • pracę w doświadczonym zespole

  • bezpłatną naukę języka angielskiego oraz niemieckiego w siedzibie pracodawcy

  • pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, Multisport, ubezpieczenie na życie)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o.

Porsche Inter Auto Polska to sieć salonów samochodowych z ponad 70-letnią tradycją. PIA Polska jest częścią Porsche Holding – właściciela największej w Europie sieci dealerskiej samochodów. W Polsce odpowiadamy za dystrybucję takich marek jak Porsche, Bentley, Audi, Volkswagen (samochody osobowe oraz dostawcze), Lamborghini oraz Škoda. Aktualnie PIA Polska to 7 marek i 26 autoryzowanych salonów w 8 miastach w całej Polsce.

Przewiń do profilu firmy

Co nas wyróżnia?

  • NAPĘDZA NAS ROZWÓJ. Rozpoczęliśmy działalność jako mała, rodzinna firma, by stać się jednym z największych graczy na rynku motoryzacyjnym.

  • MAMY TEN "DRIVE". Kierując się pasją do samochodów, wspierani przez zaangażowaną załogę, jesteśmy gotowi na wyjście naprzeciw globalnym trendom w mobilności.

  • PAMIĘTAMY O NASZYCH KORZENIACH. Porsche Holding, a w jego ramach, Porsche Inter Auto Polska, nigdy nie zmieniło swojej głównej misji. Jest nią zaspokajanie potrzeb mobilności naszych klientów.

W PIA Polska dotrzymujemy słowa. ŻYJEMY INTEGRITY

Integrity oznacza, że z własnego i osobistego przekonania postępujemy właściwie - mając na uwadze odpowiedzialność za naszą firmę, naszych partnerów biznesowych oraz jako członek społeczności.

Oznacza również przestrzeganie i dochowanie wierności właściwym zasadom i wartościom w każdej sytuacji. Również i zwłaszcza wtedy, gdy jesteśmy pod naciskiem lub stajemy w obliczu pokusy zrobienia czegoś, co nie jest właściwe.

Integrity jest tematem dla nas wszystkich. Dla zarządu, członków kadry kierowniczej i pracowników. Każdy z nas jest odpowiedzialny i ma za zadanie reagować oraz nie odwracać wzroku, jeśli dane

postępowanie, polecenie lub działanie nie jest właściwe. Odwaga, by to robić, to ważny element

naszej kultury.