Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista/ka ds. Obsługi Klienta
NEXITY Sp. z o.o.O firmie
Kraków, małopolskie
- Ogłoszenie wygasło 24 dni temu
- Umowa o pracę, Kontrakt B2B
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Jako NEXITY (nexity.io) jesteśmy liderem innowacji w dziedzinie elektromobilności i zrównoważonej, rozproszonej energii. Dostarczamy kompleksowe usługi do zarządzania infrastrukturą i ekosystemem pojazdów elektrycznych w całym łańcuchu wartości dla elektromobilności. Jesteśmy dostawcą globalnej platformy umożliwiającej jej użytkownikom swobodny dostęp do dowolnego punktu ładowania.
Dostarczamy narzędzia pozwalające użytkownikom pojazdów elektrycznych ładować się w dowolnym miejscu bez ograniczeń i jakichkolwiek barier. Oferujemy kompletne, uniwersalne i elastyczne rozwiązanie pozwalające na prowadzenie elektromobilnego biznesu każdemu, kto tylko posiada stację lub profesjonalną sieć stacji do ładowania. To wszystko przy jednoczesnym zapewnieniu łatwego dostępu użytkownikowi do punktu ładowania w ramach gwarantowanej usługi roamingowej. Ale to nie wszystko... W zanadrzu mamy jeszcze sporo przełomowych projektów.
Jeżeli chcesz brać udział w eko-transformacji naszego świata i zmieniać rzeczywistość na lepsze, dołącz do naszego Nexi-teamu jako:
Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące naszego produktu (w przystępnej dla odbiorcy formie)
- Udzielanie wsparcia w zakresie użytkowania produktu
- Proponowanie innowacyjnych pomysłów i rozwiązań, które poprawią satysfakcję klientów
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Pomoc z płatnościami, a także nieskomplikowanymi problemami technicznymi w oparciu o instrukcję
- Komunikacja z innymi zespołami supportowymi, w przypadku pojawienia się bardziej złożonego "wyzwania”
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Entuzjazmu, komunikatywności oraz chęci do wspierania naszych klientów
- Doskonałej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie
- Zdolności komunikacyjnych oraz asertywności
- Chęć podejmowaniem nowych wyzwań
- Doświadczenia w obsłudze klienta
- Umiejętności pracy w szybko zmieniającym się środowisku
- Otwartość na pracę zmianową
- Chęć do pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Znajomości języka angielskiego min. na poziomie B2
Co od nas otrzymasz?
- Niezbędne narzędzia i szkolenia
- Rodzaj umowy odpowiadający Twoim potrzebom
- Dodatkowa premia finansowa i nagrody finansowe za realizację projektów
- Bezpłatny parking dla samochodów i rowerów dla wszystkich (i tak, mamy prysznic w biurze)
- Elastyczność czasu pracy
- Budowa super-innowacyjnej firmy, która jest jednocześnie stabilna i już udowodniła swoją wartość - jesteśmy na głównym piętrze giełdy
- Partnerskiego podejścia do wszelkich zadań - nie jesteśmy korporacją 😊
Jeśli szukasz miejsca, które pozwoli Ci rozwinąć swój potencjał, współtworząc firmę - to jest praca dla Ciebie!
Ogłoszenie archiwalne