Oferta pracy

Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta

NEXITY Sp. z o.o.O firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 24 dni temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Jako NEXITY (nexity.io) jesteśmy liderem innowacji w dziedzinie elektromobilności i zrównoważonej, rozproszonej energii. Dostarczamy kompleksowe usługi do zarządzania infrastrukturą i ekosystemem pojazdów elektrycznych w całym łańcuchu wartości dla elektromobilności. Jesteśmy dostawcą globalnej platformy umożliwiającej jej użytkownikom swobodny dostęp do dowolnego punktu ładowania.

Dostarczamy narzędzia pozwalające użytkownikom pojazdów elektrycznych ładować się w dowolnym miejscu bez ograniczeń i jakichkolwiek barier. Oferujemy kompletne, uniwersalne i elastyczne rozwiązanie pozwalające na prowadzenie elektromobilnego biznesu każdemu, kto tylko posiada stację lub profesjonalną sieć stacji do ładowania. To wszystko przy jednoczesnym zapewnieniu łatwego dostępu użytkownikowi do punktu ładowania w ramach gwarantowanej usługi roamingowej. Ale to nie wszystko... W zanadrzu mamy jeszcze sporo przełomowych projektów.
 
Jeżeli chcesz brać udział w eko-transformacji naszego świata i zmieniać rzeczywistość na lepsze, dołącz do naszego Nexi-teamu jako:
Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące naszego produktu (w przystępnej dla odbiorcy formie)
  • Udzielanie wsparcia w zakresie użytkowania produktu
  • Proponowanie innowacyjnych pomysłów i rozwiązań, które poprawią satysfakcję klientów
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • Pomoc z płatnościami, a także nieskomplikowanymi problemami technicznymi w oparciu o instrukcję
  • Komunikacja z innymi zespołami supportowymi, w przypadku pojawienia się bardziej złożonego "wyzwania”

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Entuzjazmu, komunikatywności oraz chęci do wspierania naszych klientów
  • Doskonałej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie
  • Zdolności komunikacyjnych oraz asertywności
  • Chęć podejmowaniem nowych wyzwań
  • Doświadczenia w obsłudze klienta
  • Umiejętności pracy w szybko zmieniającym się środowisku
  • Otwartość na pracę zmianową
  • Chęć do pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Znajomości języka angielskiego min. na poziomie B2

Co od nas otrzymasz?

  • Niezbędne narzędzia i szkolenia
  • Rodzaj umowy odpowiadający Twoim potrzebom
  • Dodatkowa premia finansowa i nagrody finansowe za realizację projektów
  • Bezpłatny parking dla samochodów i rowerów dla wszystkich (i tak, mamy prysznic w biurze)
  • Elastyczność czasu pracy
  • Budowa super-innowacyjnej firmy, która jest jednocześnie stabilna i już udowodniła swoją wartość - jesteśmy na głównym piętrze giełdy
  • Partnerskiego podejścia do wszelkich zadań - nie jesteśmy korporacją 😊

Jeśli szukasz miejsca, które pozwoli Ci rozwinąć swój potencjał, współtworząc firmę - to jest praca dla Ciebie!

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy