Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista/-ka ds. Obsługi Klienta (ubezpieczenia)
Aon Polska Sp. z o.o.
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca zdalna, praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
- Praca zmianowa:nie
- Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
- Tryb wypłaty:miesięczna
- System wynagrodzeń:stała podstawa + premia za wyniki
Twój zakres obowiązków
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w obszarze ubezpieczeń (zgodna ze standardami wynikającymi z zapisów umów generalnych, agencyjnych, umów o współpracy oraz wewnętrznymi procedurami)
Współpraca z innymi zespołami, towarzystwami ubezpieczeniowymi w celu kompleksowej obsługi klienta
Administrowanie elektroniczną dokumentacją ubezpieczeniową
Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie
Poszerzanie wiedzy zawodowej niezbędnej do wykonywania powierzonych obowiązków
Uczestnictwo w działowych i międzydziałowych projektac
Nasze wymagania
Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów
Komunikatywnej znajomości j. angielskiego
Nastawienia na jakość realizowanych zadań
Samodzielności, terminowości, dokładności
Umiejętności szybkiego uczenia się, gotowości do pogłębienia wiedzy
Umiejętności pracy pod presją czasu
Dobrej znajomości MS Office
Znajomość branży ubezpieczeniowej
Doświadczenie w obsłudze klienta
To oferujemy
Zróżnicowane i integracyjne miejsce pracy - cenimy otwartość i autentyczność oraz wierzymy w moc informacji zwrotnej
Elastyczne środowisko pracy zdalnej
Kulturę doceniania pracowników (liczne programy motywacyjne)
Najlepszą na rynku opiekę medyczną wraz z opieką stomatologiczną
Wellbeing - dostęp do bezpłatnej infolinii zdrowia psychicznego, dodatkowe dni wolne od pracy, wykłady ekspertów, zajęcia sportowe i inne
Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków, platforma kafeteryjna, a w jej ramach bony towarowe, karta multisport i liczne inne świadczenia dopasowane do preferencji pracownika)
Możliwości rozwoju zawodowego, szkolenia i zasoby służące rozwojowi zawodowemu
Współpracę z rynkami zagranicznymi w ramach międzynarodowych zespołów projektowych
Dużo wydarzeń społecznych, akcji charytatywnych i możliwości integracji z kolegami z pracy