Oferta pracy

Specjalista/-ka ds. Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

Aon Polska Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna
  • Praca zmianowa:nie
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Tryb wypłaty:miesięczna
  • System wynagrodzeń:stała podstawa + premia za wyniki

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w obszarze ubezpieczeń (zgodna ze standardami wynikającymi z zapisów umów generalnych, agencyjnych, umów o współpracy oraz wewnętrznymi procedurami)

  • Współpraca z innymi zespołami, towarzystwami ubezpieczeniowymi w celu kompleksowej obsługi klienta

  • Administrowanie elektroniczną dokumentacją ubezpieczeniową

  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie

  • Poszerzanie wiedzy zawodowej niezbędnej do wykonywania powierzonych obowiązków

  • Uczestnictwo w działowych i międzydziałowych projektac

Nasze wymagania

  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku

  • Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów

  • Komunikatywnej znajomości j. angielskiego

  • Nastawienia na jakość realizowanych zadań

  • Samodzielności, terminowości, dokładności

  • Umiejętności szybkiego uczenia się, gotowości do pogłębienia wiedzy

  • Umiejętności pracy pod presją czasu

  • Dobrej znajomości MS Office

  • Znajomość branży ubezpieczeniowej

  • Doświadczenie w obsłudze klienta

To oferujemy

  • Zróżnicowane i integracyjne miejsce pracy - cenimy otwartość i autentyczność oraz wierzymy w moc informacji zwrotnej

  • Elastyczne środowisko pracy zdalnej

  • Kulturę doceniania pracowników (liczne programy motywacyjne)

  • Najlepszą na rynku opiekę medyczną wraz z opieką stomatologiczną

  • Wellbeing - dostęp do bezpłatnej infolinii zdrowia psychicznego, dodatkowe dni wolne od pracy, wykłady ekspertów, zajęcia sportowe i inne

  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków, platforma kafeteryjna, a w jej ramach bony towarowe, karta multisport i liczne inne świadczenia dopasowane do preferencji pracownika)

  • Możliwości rozwoju zawodowego, szkolenia i zasoby służące rozwojowi zawodowemu

  • Współpracę z rynkami zagranicznymi w ramach międzynarodowych zespołów projektowych

  • Dużo wydarzeń społecznych, akcji charytatywnych i możliwości integracji z kolegami z pracy