background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. czeskim (infolinia przychodząca)

Łazienkaplus.pl S.A.O firmie

Łazienkaplus.pl S.A.

Składowa 17

Żerniki (pow. Poznański; gm. Kórnik)

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • profesjonalna obsługa klienta indywidualnego (telefoniczna, e-mailowa) w języku polskim oraz czeskim
  • aktywne doradztwo produktowe
  • udzielanie klientom informacji o aktualnej ofercie naszego sklepu internetowego, dostępności poszczególnych produktów, ich funkcjonalnościach oraz cenach
  • przyjmowanie, wprowadzanie do systemu i obsługa zamówień złożonych przez klientów za pośrednictwem infolinii lub sklepu internetowego
  • szybkie i efektywne rozwiązywanie zapytań klientów (via e-mail, telefon, chat)
  • weryfikacja treści produktowych na stronie internetowej w j. czeskim
  • wsparcie dla innych działów w zakresie komunikacji w j. czeskim
  • bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie (zakupy, reklamacje i zwroty, zarządzanie ofertą, logistyka, doradztwo techniczne i sprzedaż, księgowość)

Nasze wymagania

  • biegła znajomość j. czeskiego w mowie i piśmie
  • biegła znajomość j. polskiego w mowie i piśmie
  • doświadczenie zawodowe w telefonicznej obsłudze klienta – mocny atut
  • swobodna obsługa komputera i otwartość na naukę nowych systemów IT
  • komunikatywność, empatia
  • orientacja na klienta i jego potrzeby
  • wysoka kultura osobista i nienaganna dykcja
  • wielozadaniowość
  • zaangażowanie, gotowość do nauki specyfiki branży i produktów wyposażenia wnętrz

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • dwuskładnikowe wynagrodzenie (po okresie próbnym podstawa i premia)
  • wsparcie przełożonego oraz zespołu w procesie wdrażania i adaptacji
  • przejrzysta ścieżka rozwoju i awansów
  • cykliczne szkolenia produktowe
  • pakiet benefitów (dofinansowanie karty Multisport, dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowe, bony świąteczne, rabaty pracownicze)
  • możliwość pracy hybrydowej / zdalnej po stacjonarnym szkoleniu wdrożeniowy
  • kulturę pracy opartą na szacunku i partnerstwie
  • możliwość rozwoju zawodowego w największym sklepie internetowym w branży w Polsce
  • dogodny dojazd liniami m.in. 501, 502, 560, 561 (ZTM Poznań) i przystanek zlokalizowany tuż pod firmą.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • parking dla pracowników

Łazienkaplus.pl S.A.

Łazienkaplus.pl S.A. to internetowy lider wyposażenia łazienek w Polsce. Od 2007 roku

zrealizowaliśmy ponad 1,4 mln zamówień i sprzedaliśmy już ponad 4,6 mln produktów.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. czeskim (infolinia przychodząca), Składowa 17, Żerniki (pow. Poznański; gm. Kórnik)