Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim (sklep internetowy)

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

6 0007 500 brutto / mies.
  • świętokrzyskie

    świętokrzyskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca zdalna
  • Praca od zaraz
  • Szukamy wielu kandydatów
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України
  • Praca zmianowa:tak
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek), sobota, niedziela
  • Godziny pracy:zmiany w przedziale godz.: poniedziałek - piątek w godz. 10:00 - 22:00, weekendy w godz. 10:00 - 18:00
  • Tryb wypłaty:miesięczna
  • System wynagrodzeń:stała podstawa + premia za wyniki

Twój zakres obowiązków

Dołącz do zespołu obsługującego klientów start-upu z branży meblowej premium. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!

Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Telefonicznie i mailowo odpowiadamy na pytania klientów dotyczące produktów sklepu internetowego. Udzielamy wsparcia w zakresie sprzedaży, obsługi technicznej i reklamacji. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu.

Podział czasu pracy
80%

Telefoniczna obsługa klienta

10%

Back office

5%

Zapoznawanie się ze zmianami w procedurach

5%

Szkolenia, coachingi, spotkania 1:1

Nasze wymagania

  • Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klienta i umawiania terminów dostaw i montażu.

  • Umiejętność czytania i słuchania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.

  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (~40h/tydzień): poniedziałek - piątek zmiany w godz. 10:00 - 22:00, weekendy w godz. 10:00 - 18:00).

  • Dyspozycyjność - gotowość do rozpoczęcia pracy w przeciągu 2 tygodni.

To oferujemy

  • Wynagrodzenie w wysokości 6000 zł brutto (umowa o pracę) + premię (do 1500 zł brutto).

  • Możliwość pracy z domu i komputer stacjonarny wraz z niezbędnym oprogramowaniem.

  • Szkolenie wdrażające (zdalnie) i wsparcie w codziennej pracy.

  • W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.

  • Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.

  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.

  • Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Luxmed), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • pakiet relokacyjny

  • wyprawka dla dziecka

  • paczki świąteczne

  • Więcej benefitów znajdziesz w zakładce "O firmie".

Etapy rekrutacji
1

ChatAssess

2

Rozmowa telefoniczna

3

Spotkanie online

Uwolnij swój potencjał!

Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij test (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatw.

Wymagania pracy zdalnej

Stałe łącze internetowe, w technologii kablowej (np. ADSL, światłowód), minimalna prędkość pobierania 5 Mbps – minimalna prędkość wysyłania 2 Mbps.

Nasze wartości

W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

W Transcom zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie. Setki klientów, w tym innowacyjni gracze z obszaru e-commerce, dynamicznie rozwijające się fintechy, legendy technologii i wiele innych, mogą polegać na nas w zakresie usług on-, off - i nearshoringowych.

Razem z 30 000 konsultantów, pracujących w 85 centrach obsługi i własnych domach, w 27 krajach, tworzymy wyjątkowe doświadczenia w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, moderacji treści i usług back office.

W Polsce jesteśmy od 2003 roku. Znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu, Poznaniu i Grudziądzu.

Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie (@transcom.poland).

Przewiń do profilu firmy